Juriul Internetics 2016 reuneşte 30 de specialişti în marketing online și este condus de Ajay Naqvi, Marketing Manager Airbnb India.
Anul acesta, juriul este format din reprezentanți ai departamentelor de marketing ale brandurilor câștigătoare în anii anteriori, dar și dintr-o selecție de specialiști ai industriilor creative digitale.
Astfel, juriul noii ediții este format din: Adrian Stanciu – Head of Advertising South-Central Europe Gameloft, Alex Dona – Owner Infant Media / Times New Roman, Alin Zainescu – Independent Communication Consultant, Anca Ungureanu – First VP, Identity and Communication Director UniCredit, Andreea Munteanu – Brand Manager Absolut Vodka & White Spirits Pernod Ricard, Andrei Lăscuț – Human Marketing Designer The Temple, Bogdan Toacșe – Senior Department Manager Brand Management OMV, Bogdan Țurcanu – Business Developer Fashion Days, Bülent Duagi – Co-founder Mobile Academy, Ciprian Postelnicu – Head of Media Telekom, Corina Savin – Media Manager Unilever South Central Europe, Crina Tenovici – Head of data and B2B communication Orange, Cristian Manafu, Managing Partner Evensys, Cristina Micu – Head of Marketing and Customer Strategy ING Bank, Diana Tănase – Marketing Manager Mastercard, Dragoș Stanca – Board Member TDG/ Founder ICEEFest, Ella Gligor – Marketing Manager Romania, Hungary, Moldova HTC, Florin Pravai – Head of Agency Google, Ioana Cristescu – Senior Marketing Manager LG Electronics, Matei Goncea – Digital Marketing Manager South Central Europe for Tefal/Rowenta/Krups Groupe SEB, Mădălina Cazamir – Online & Special Projects Manager BCR, Mihai Dan – Country Digital Marketing Manager Pfizer, Monica Panait – Marketing Communications Manager South District / CEE Marcom Retail & Hospitality Philips Lighting, Nicoleta Eftimiu – Marketing Director & Marketing Lead for SEE countries Coca Cola, Radu Acsinia – Social Media and Digital Professional Samsung, Ramona Ciocodei – Communications Manager McDonalds, Ruxandra Mocanu – Independent Communication Consultant, Sergiu Gruiță – Media Manager Europe Procter & Gamble, Tudor Ghiurca – Senior Brand Manager Ursus Breweries, Victor Kapra- Independent Communication Consultant.
Membrii juriului Internetics vor urmări o serie de criterii, precum: conceptul şi strategia, integrarea în strategia de comunicare a brandului, eficienţa, design-ul, interactivitatea sau conţinutul.
Competiţia este deschisă agenţiilor şi diviziilor de online, dar şi companiilor care dezvoltă proiecte în zona digitală ori sunt beneficiari ai lucrărilor. Lucrările pot fi înscrise în competiție până pe 19 octombrie 2016, online, prin completarea formularului disponibil pe www.internetics.ro.
O noutate a celei de-a XVI-a ediții e faptul că, în continuarea proiectului început anul trecut – expoziția Digital Artists, Internetics 2016 va fi integrat în Internetics Digital Week, un eveniment amplu dedicat industriilor creative digitale care se va desfășura în perioada 14-23 noiembrie la Palatul Știrbei. Internetics Digital Week va găzdui o expoziție și o serie de conferințe și alte serii de evenimente conexe care au ca scop să aducă mai aproape industriile conexe de publicitate, tehnologie, IT & gaming.
Pentru mai multe informaţii despre structura competiţiei şi despre juriul de anul acesta, puteţi accesa site-ul oficial al festivalului, www.internetics.ro.
Festivalul este susținut de Grolsch, Absolut, Illy și Tastemakers.