Juriul celei de-a saptea editii a festivalului Effie Romania va fi prezidat de James Miller, Head of International Planning, AMV BBDO.
In acest an, juriul Effie – singurul festival de publicitate care premiaza eficienta campaniilor de advertising, va reuni peste 80 de personalitati din industria de marcomm si va fi condus de catre James Miller.
Miller este strategic planner de peste 15 ani. Canadian de origine, a lucrat pentru prima oara ca planner la BBDO Toronto, unde s-a ocupat de conturile Molson, Jeep si FedEx. Oferta de a lucra la AMV BBDO pentru Guinness s-a dovedit irezistibila, asa ca in 2001 s-a mutat in Marea Britanie. Aici a lucrat pe cele mai importante conturi ale agentiei: BT, FedEx, The Economist, Starbucks, J&J si Mars. In 2008 a devenit Head of International Planning, pozitie din care se ocupa de strategia pentru cei mai mari clienti internationali ai AMV BBDO. In plus, pentru contul Mars, ocupa functia de Worldwide Planning Director si e responsabil pentru sapte branduri internationale, inclusiv Snickers, Mars, M&M si Cesar. A castigat de-a lungul carierei 2 IPA Effectiveness Awards, inclusiv Special Prize for Best Idea, 2 Cassies (Canadian Advertising Effectiveness Awards) si alte cateva premii in cadrul Euro Effie and Marketing Society.
Jurizarea se va realiza in doua etape, in zilele de 7 si 8 iunie 2010, la sediul IAA Romania. In prima etapa de jurizare (7 iunie), cazurile vor fi evaluate individual, in functie de eficienta campaniei. Pentru obtinerea unui punctaj cat mai mare, cazul trebuie sa demonstreze atingerea si chiar depasirea obiectivelor stabilite. Astfel, in decursul acestei etape, juriul va analiza strategiile de marketing si media, precum si rezultatele efective ale implementarii acestora. In urma acestei etape vor fi alese cazurile de pe lista scurta, care se vor califica pentru urmatoarea etapa de jurizare.
In cea de-a doua etapa de jurizare (8 iunie), se vor evalua doar cazurile selectate in prima faza. Aceasta metoda de evaluare va avea in vedere atat executiile creative cat si eficienta de marketing. In procesul de notare, se va efectua media intre punctajul obtinut pentru brief-ul de participare si punctajul obtinut pentru executiile creative, cu o pondere de doi la unu pentru brief-ul campaniei.
Cei 83 de membri ai juriului, seniori ai industriei pe care o reprezinta, vor vota sub termenii de confidentialitate si anonimat impusi de o declaratie semnata inaintea demararii procesului de jurizare. Membrii juriului Effie 2010 nu vor analiza si evalua cazurile inscrise de propria agentie sau companie si nici pe cele care provin din acelasi sector al industriei in care ei activeaza.
Cazurile pot fi inscrise in competitie pana la data de 26 mai 2010 iar castigatorii vor fi anuntati in cadrul Galei de Premiere care va avea loc in data 10 iunie 2010.
Effie este un festival international sub licenta AMA New York. In Romania, Effie este un proiect derulat de International Advertising Association (IAA) in parteneriat cu Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) si organizat, pentru al patrulea an consecutiv, de agentia Millenium Communications.
Nota: In Anexa se regaseste componenta juriului.
Adina Rotileanu |
Eureko Romania |
Adina Vlad |
Unlock Research |
Adrian Nicolaescu |
Caroli |
Afrodita Blasius |
Bridge Communication |
Alex Badila |
Publicis |
Alfred Dumitrescu |
Lighthouse |
Alina Tudose |
Cohn & Jansen |
Andreea Mihai |
Carrefour Romania |
Andreea Teodorescu |
Scandia |
Andreea Toloaca |
Orkla |
Beatrice Danis |
Brand Tailors |
Beatrice Iftimi |
McCann Erickson Bucharest |
Bianca Dordea |
BRD-Groupe Société Générale |
Bogdana Butnar |
APG |
Calin Clej |
PepsiCo International |
Camelia Panait |
SabMiller |
Carmen Barda |
Saatchi&Saatchi |
Cosmin Alexandru |
B&P Brandivia |
Cosmin Radoi |
Graffiti BBDO |
Cristian Mucichescu |
OMD |
Cristina Bold |
Millenium Bank |
Dan Medrea |
Grey Romania |
Dan Oprescu |
Hochland Romania |
Dan Petre |
D&D Research |
Dan Zloteanu |
The Network |
Dana Bursuc |
Cosmote |
Dana Levitchi |
AD consulting |
Daniel Enescu |
DaedalusMillwardBrown |
Daniel Gavrila |
Glue |
Diana Flutur |
Odyssey |
Doron Zilberstein |
URBB |
Elena Nica |
Research International Romania |
Eusediu Margasoiu |
The Network |
Felix Tataru |
IAA |
Fulvio Guarneri |
Unilever SCE |
Geanina Babiceanu |
Wrigley’s |
George Stefanescu |
Whiteland |
Gina Leu |
Ogilvy & Mather, Bucharest |
Ioana Gheorghita |
GMP |
Ioana Gorganeanu |
MasterCard |
Ioana Manea |
Loco Communication |
Ioana Moga |
Lactalis |
Ioana Varga |
CitiBank |
Iolanda Bilaus |
Zentiva |
Lacramioara Loghin |
Exact |
Madalina Oanta |
Propaganda |
Magda Niculescu |
Rise and Shine Coaching |
Marian Marcu |
Novel Research |
Mariana Iosif |
BancPost |
Marius Caluian |
MEMRB |
Mihaela Ungar |
Colgate-Palmolive |
Mihai Ciobanu |
Johnson&Johnson |
Mircea Kivu |
Mercury Research |
Mircea Staiculescu |
Headvertising |
Mirela Angelescu |
DDB |
Natalia Predut |
Coca-Cola Romania |
Oana Petroff |
Mindshares |
Oana Stanga |
Ozone |
Oana Stincel |
Pepsi Americas |
Panicos Christopoulos |
360 Insights |
Paolo Chighine |
Enel |
Paul Markovits |
Heineken |
Peter Jansen |
UAPR |
Radu Budes |
Splendid Media |
Raluca Raschip |
GfK |
Raphael Treguer |
Dacia |
Razvan Dumitrescu |
Lowe |
Razvan Matasel |
Arsenoaiei&Matasel |
Razvan Mircea |
Strauss Romania |
Romina Tazlaoanu |
Vodafone |
Ruxandra Rau |
Romtelecom |
Ruxandra Stanuica |
Cadbury Romania |
Silviu Matei |
CSOP |
Sorin Bozdog |
Hame |
Sorin Popescu |
Next Advertising |
Stefan Chiritescu |
APG |
Stefan Teodorescu |
Savana |
Stelian Tudorache |
P&G Balkans |
Steve Dallas |
Initiative Media |
Steve Watson |
Nestle |
Teodor Cucu |
Frank |
Tiberiu Mercurian |
StarBev |
Victor Stroe |
Leo Burnett |
{mosloadposition user10}