Aseară, cea de-a noua ediţie a emisiunii “Chefi la cuţite”, de la Antena 1, s-a impus ca lider de piaţă, atât la nivelul publicului comercial, cât şi la nivel urban. Astfel, în intervalul său de difuzare, 19.59-23.05, emisiunea culinară de la Antena 1 a condus clasamentul audienţelor pe publicul comercial, cu o medie de 10,8 puncte de rating și 29,1 % cotă de piață, fiind urmat de Pro Tv cu 9,4 puncte de rating și 25,4 % cotă de piață. Și la nivelul publicului urban emisiunea culinară a dominat concurența cu 8,9 puncte de rating și 19,7 % cotă de piață, spre deosebire de următorul clasat Pro Tv, care a înregistrat 8,7 puncte de rating și 19,1 % cotă de piață. Telespectatorii Antena 1 s-au distrat alături de cei trei chefi, iar minutul de maximă audiență de la 22:11 a adunat în fața micilor ecrane 1.969.000 de telespectatori din toată țara, care au avut parte de momente extrem de savuroase.
Trioul de jurați a avut parte de noi candidați talentați, ce i-au lăsat fără cuvinte, dar și de invitați speciali, așa cum au fost Giani Kiriță și fiica sa, Roxana. Seara a fost una completă, astfel că chefii Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu au degustat preparate atipice, au cântat pe ritmuri indiene și s-au amuzat când burlacul convins al juriului a fost iar înconjurat de pretendente curajoase.
Elias Liagkos a demonstrat aseară că experiența și curajul în ceea ce privește combinarea ingredientelor pot obține votul de încredere. Grecul născut în Australia a gătit crocodil cu spaghete și savoarea farfuriei sale complet surprinzătoare l-a trecut în următoarea etapă a concursului. Și Delia Păduraru, un administrator de restaurant, a reușit să obțină două cuțite. Printr-o pizza reinterpretată în oală de lut, în care se regăseau ingredientele preferate ale fiecărui membru din familie, i-a impresionat pe chefi și i-a convins că merită să meargă mai departe în competiție. La fel de determinat a intrat în concurs și Cristian Bota, un bucătar care a venit din Dublin ca să își demonstreze că experiența și determinarea sa vor fi un atu în fața competiției. A început prin a spăla vase, dar ambiția l-a făcut să vrea mereu mai mult, așa că aseară a reușit să obțină și aprecierea celor trei chefi prin gustul unei farfurii din mușchi de vită în crustă de ciuperci.
Ionuț Zamfir a venit din Bacău, iar luni seară la Antena 1 a demonstrat că dragostea pentru arta culinară nu trebuie neapărat să fie complementară cu meseria aleasă. Este salvator în situații speciale de urgență și l-a uimit pe chef Scărlătescu prin abilitățile sale la bancul de lucru. Porția sa de piept de rață cu sos de postocale și dovlecel i-a garantat două cuțite, iar aprecierile chefilor i-au conferit destulă încredere să pășească curajos în această aventură gastronomică.
Dragostea a stat sub savoarea unui preparat afrodisiac, pe bază de saint Jacques cu cremă de conopidă și busuioc. Denisa Voicu este o studentă simpatică, ce s-a înscris în competiție pentru a-l cuceri pe juratul său preferat, pe care a și reușit să-l impresioneze: atât vizual, dar și prin gustul preparatului său complex. Glumele s-au ținut lanț la masa de jurizare, iar chefii Bontea și Dumitrescu au pregătit aseară cu ajutorul lumânărilor parfumate și al șampaniei scena perfectă a unei declarații de dragoste și cereri în căsătorie. ,,Este un domn deosebit, are un loc special în inima mea”, declara Denisa care nu a fost intimidată de intervențiile Ginei Pistol. Concurenta a obținut și cele trei cuțite și speră ca viitorul său în acest concurs să o plaseze în echipa chefului preferat.
Pariurile pierdute, glumele savuroase și varietatea preparatelor au fost printre ingredientele ediției de luni seară. Și astăzi, alți concurenți talentați își fac curaj să pășească în experiența unică ,,Chefi la cuțite”, dornici să-i câștige pe cei trei chefi de partea lor, prin gustul preparatelor. Cine va lua cuțitele și cine va merge acasă, telespectatorii Antena 1 vor vedea în această seară într-o nouă ediție, de la ora 20:00.
Sursa:Kantar Media
Copyright:ARMADATA S.R.L.
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National
Perioada 9 octombrie 2017