In urma unei competitii nationale, doua jurii de elita alaturi de reprezentantul festivalului de la Cannes in Romania vor alege trei tineri romani care vor reprezenta comunitatea locala de comunicare in cadrul prestigiosului festival.
Vorbim de “Studentul anului”, un tinar de pina in 23 de ani care pe durata festivalului va fi membru al Cannes Academy alaturi de alti 30 de participanti din tari in care industriile de profil joaca un rol insemnat. Pentru cistigator, va fi probabil primul pas mare dintr-o cariera de succes. Experienta a demonstrat ca asocierea cu Cannes deschide intotdeauna usi, inimi si pungi, generind in piata un respect neconditionat.
Cannes Academy e una dintre cele mai prestigioase scoli de vara din lume, oferind studentilor sansa de a avea acces la o uriasa sursa de informatie. Ne referim aici atit la accesul la lucrarile inscrise, la seminariile pentru seniori, dar mai ales la sesiunile de pregatire pentru juniori, ocazie de a cunoaste si invata de la nume reputate ale advertisingului mondial.
Ceilalti doi romani delegati sa ne reprezinte formeaza o echipa – copywriter si web designer. Cu virste care nu depasesc 28 de ani si un portofoliu de tinuta, cupletul cistigator va participa la Young creatives. Adica un concurs pentru tinerii creatori de advertising on-line care va dura citeva zile. Rezultatul muncii lor va fi un banner web, probabil pe o tema sociala. N-avem nici o indoiala ca juniorii romani au resursele de a face performanta si la Cannes si sanse reale de a cistiga Young Creatives – sectiunea Cyber.
Tema competitiei nationale desfasurate pe durata lunii aprilie in urma careia tinerii vor pleca la Cannes va levita in jurul temei “Tinara Romanie”. Concurentii vor trebui sa prezinte un set de valori cu care asociaza Romania celor de pina in 30 de ani, pe care sa le decline. Cum? Studentii – intr-un vizual si-un slogan, echipa de cyber – intr-un slogan si-un banner web. Presedintele de onoare al juriului pentru “Studentul Anului” este Alina Gavrila. Alina e primul creativ roman care a primit o distinctie internationala si directorul de creatie ale celei mai dinamice campanii tv de astazi: Zapp ShareFree.
Glorie virtualului, presedintele de onoare al juriului pentru “ Young creatives”, sectiunea cyber, este Liviu David, unul dintre cei mai premiati creativi romani. Astazi in Australia, Liviu e o voce autorizata in advertisingul on line, lucrind pentru Ogilvy Interactive Sydney.
Jurnalul National, prin deschiderea catre descoperirea identitatii nationale, e sustinatorul moral si de continut al competitiei la nivel local, in vreme ce sponsorii, alesi pe principiul valorii lor in piata sunt Sprite, Codecs si Next/cap. Un sponsor surpriza si-o lista consistenta de suporteri ai demrsului nostru va fi facuta publica in curind, odata cu enuntarea membrilor celor doua jurii.
Reprezentantul Cannes in Romania este consultantul in comunicare Teodora Migdalovici, profesor la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii. Datorita pasiunii pentru acuratetea informatiei si a prezentei constante, de ani buni, la seminariile festivalurilor internationale, ea e recunoscuta drept cel mai incisiv si mai documentat condei al industriei. Detalii pentru inscrieri, interviuri si lamuriri la directorul de comunicare al Cannes Lions Romania: Roxana Balan, roxana.balan@canneslions.ro.
Bucuresti, 2006
{mosloadposition user10}
Articole recomandate:
Superbrands România a desemnat campionii reputației de brand
Peste 50.000 de copii din mediul rural au primit cărți și rechizite prin campania „Dăm aripi educați...
5 motive pentru care un animal nu este un cadou inspirat de Crăciun. Red Panda lansează un nou apel ...
OPPO Find X8 Pro aduce emoția pe ecranele din România cu spotul #FINDable
FCB Bucharest semnează campania de lansare pentru Zinba®, cel mai nou produs marca Antibiotice Iași
Lucian Mîndruță și Digi FM aduc bucurie și magie copiilor din satele uitate, în Turul Târgurilor de ...
Philips România, împreună cu Asociația Viitor Plus au plantat 1.700 de copaci în județul Dolj
„Fructele iubesc Granini. Tu pe cine iubești?”: noua campanie de Crăciun îndeamnă românii să facă o ...