Global Travel Challenge pentru elevii de gimnaziu
Câştigătorul este invitat să participe la întâlnirea anuală „Time for talents”, susţinută de Junior Achievement Young – Enterprise, Europe
Elevi din 230 de şcoli din România au participat la competiţia Global Travel Challenge din cadrul programului JA Global Marketplace (Piaţa şi Comerţul), demarat de Junior Achievement România în parteneriat cu MasterCard Europe. Competiţia s-a desfăşurat în perioada 23-28 mai. Câştigătorul competiţiei este Dragomir Andreea-Alexandra de la Şcoala Nr. 7, din Bucureşti. Ea este invitată să participe la evenimentul „Time for talents” organizat de Junior Achievement Young – Enterprise Europe, la Berlin, în luna iulie a acestui an.
Competiţia naţională Global Travel Challenge s-a adresat elevilor cu vârsta cuprinsă între 12 şi 15 ani şi a fost iniţiată pentru a oferi tinerilor cât mai multe informaţii legate de diferenţele culturale şi economice dintre ţări. Elevii au avut la dispoziţie un buget de 1.000 de Euro pentru a efectua o călătorie imaginară în cel puţin trei ţări din lume. Ei au conceput un itinerariu şi au descris modul în care şi-au administrat resursele pe tot parcursul călătoriei.
Angajaţii din biroul din Bucureşti al MasterCard Europe au acceptat să fie lideri de grup şi să îi înveţe pe micii turişti cum să facă un schimb valutar sau cum să îşi administreze banii astfel încât să poată vizita cât mai multe locuri şi să călătorească inteligent pe itinerariul propus. Prin intermediul competiţiei Global Travel Challenge tinerii au fost scoşi din mediul lor educaţional tradiţional şi antrenaţi într-o experienţă dinamică şi motivantă care îi ajută să se descurce din punct de vedere financiar atunci când călătoresc într-o ţară străină.
„Dincolo de a fi o excursie imaginară, competiţia a fost o simulare bună, care i-a ajutat pe elevi să înţeleagă exact ce presupune o călătorie în străinătate şi cum pot fi ei pregătiţi pentru o astfel de experienţă”, a declarat Ştefania Popp, Director de Programe Junior Achievement Worldwide. „MasterCard şi-a oferit cu generozitate sprijinul financiar, dar mai mult decât atât, toţi angajaţii au fost foarte entuziasmaţi de proiect şi au acceptat cu bucurie să fie voluntari. Am adăugat astfel un program nou în portofoliul Junior Achievement România, oferind o experienţă unică atât elevilor, cât şi partenerilor implicaţi.”
„Suntem foarte încântaţi de cum s-au desfăşurat întâlnirile cu elevii înscrişi în programul Piaţa şi Comerţul ”, a spus Denisa Mateescu, General Manager Southeastern Countries MasterCard Europe. „Ne bucurăm că pe parcursul orelor de clasă am reuşit să răspundem tinerilor la întrebările legate de comerţ şi, totodată, le-am împărtăşit acestora din cunoştinţele noastre legate de economia diverselor ţări din lume unde este prezentă MasterCard.”
{mosloadposition user10}