June Communications, agenția de marketing și comunicare care prestează servicii pentru companii din domenii diverse, de la agricultură, până la tehnologie, IT&C, fintech, financiar și retail, anunță extinderea parteneriatului cu Tarfin, liderul regional din domeniul finanțărilor în agricultură de origine turcă. Astfel, agenția continuă dezvoltarea în domeniul agricol, unul dintre segmentele cheie ale activității companiei.
Agenția June Communications a colaborat în ultimii ani cu companii specializate în domeniul agricol, de la agri-fintech-uri, la IMM-uri și companii corporate, precum Agra Asigurări, Agreena, Aon România, și este implicată în două proiecte europene finanțate prin programul Horizon Europe pentru următorii cinci ani, InBestSoil și BIOservicES. Astfel, compania și-a consolidat expertiza în domeniul agricol, oferind servicii de PR, Media Relations, Social Media, Email Marketing, campanii de employer branding și events management, iar recent și-a extins pachetul de servicii în zona de content SEO, prin articole de blog și articole de link building. În campaniile sale dedicate clienților din agribusiness, June Communications a redactat peste 70 de articole de blog și peste 900 de postări pe rețelele de socializare, obținând peste 2000 de apariții în presă pentru clienții în domeniu în ultimii 3 ani.
„Domeniul agricol este unul cheie pentru noi, iar dincolo de ponderea semnificativă în portofoliul de clienți, este unul cu care rezonăm din perspectiva valorilor comune ale sectorului cu cele ale organizației noastre. Ne propunem să contribuim la dezvoltarea acestei industrii, susținând companiile să prospere printr-o comunicare strategică, având motivația comună de a face din agricultură un segment economic valoros și sustenabil, pentru noi și generațiile viitoare. Apreciem colaborarea cu Tarfin, un client valoros care activează într-un segment de piață inovativ, îmbinând tehnologia financiară cu agricultura, și ne dorim să realizăm cât mai multe proiecte de impact împreună”, declară Iuliana Floricică, Co-CEO și fondator al agenției June Communications.
Tarfin este un agri-fintech regional ce furnizează soluții financiare jucătorilor din domeniul agricol, prin intermediul platformei sale digitale. În prezent, compania colaborează cu peste 200 de distribuitori locali, parteneriate încheiate la aproape doi ani de activitate pe piața din România, iar planurile acesteia vizează dezvoltarea rețelei în anii următori. Misiunea companiei este de a susține producția agricolă prin intermediul tehnologiei, iar prin parteneriatele încheiate cu distribuitorii specializați, micii fermieri sau producători pot achiziționa rapid inputurile necesare, cu posibilitatea de a plăti după recoltă. În acest mod, Tarfin se implică activ în societate, contribuind la dezvoltarea fermierilor și a domeniului agricol în România. Prin implicarea investitorilor strategici, precum bănci locale și parteneri precum Elevator Ventures – Raiffeisen Bank, Syngenta Group Ventures, Yara Growth Ventures, Quona Capital, BIC Angels, Collective Spark Fund și Wamda, compania acordă finanțare de peste 10 milioane de euro în sezonul agricol curent, urmărind să contribuie la dezvoltarea mediului rural prin democratizarea accesului la finanțare.
„Ne angajăm să susținem cerințele financiare ale fermierilor români și să contribuim la poziționarea agriculturii în rândul industriilor performante din România. Parteneriatul cu o agenție cu expertiză în domeniul agricol a reprezentat un pas important în strategia noastră de poziționare pe piața locală, întrucât am reușit să împărtășim misiunea companiei către fermieri și jucători importanți în domeniu încă din primele luni de activitate. Echipa June Communications ne-a înțeles pe deplin activitatea, modelul de business și planurile, iar acțiunile implementate împreună au contribuit cu succes la îndeplinirea obiectivelor noastre”, declară Adina China-Birta, director general al Tarfin România.
Cele două companii colaborează din aprilie 2022, odată cu intrarea companiei Tarfin pe piața din România. Pe lângă serviciile de PR, Media Relations, Email Marketing și Social Media, pachetul de comunicare va include începând de anul acesta și Content SEO, prin articole educaționale de blog.