Julien Stile, distribuitor de echipamente de ventilație și obiecte de iluminat, a redus cu 40% timpul de pregătire a comenzilor de aprovizionare cu ajutorul soluției de optimizare a stocurilor de la Senior Software.
Prin intermediul algoritmilor avansați de calcul al stocului optim, SeniorINVENTORY le permite companiilor să reducă nu numai timpul dedicat pregătirii comenzilor de furnizor, dar și stocurile în exces, prin creșterea vitezei de rotație a acestora.
Julien Stile, lider de piață în ventilația casnică și jucător de top în domeniul distribuției de echipamente electrice și de iluminat, comercializează echipamente de ventilație, climatizare, alarme și sonerii prin intermediul unei rețele de 80 de magazine. Având în vedere volumul mare de comenzi de furnizor pe care compania trebuie să le genereze zilnic, managerii acesteia au dorit o soluție performantă de automatizare a procesului de reaprovizionare care să reducă timpul alocat pregătirii acestora. Astfel, au ales soluția SeniorINVENTORY, cu ajutorul căreia gestionează mult mai eficient stocul celor peste 4000 de produse din portofoliu.
"SeniorINVENTORY a sosit într-un moment oportun, când timpul alocat pregătirii comenzilor către furnizori era destul de crescut, în primul rând pentru că informațiile necesare erau luate din mai multe surse, iar în al doilea rând din cauza numărului în creștere a acestor comenzi. SeniorINVENTORY vine în ajutorul utilizatorului prin scurtarea semnificativă a timpului petrecut pentru pregătirea comenzilor, în cazul nostru cu aproximativ 40%, având o interfață facilă în care regăsești toate informațiile de care ai nevoie, fără să fii nevoit să deschizi alte câteva fișiere din care să-ți extragi informațiile corecte.", a declarat domnul Daniel Pana, Managing Partner Julien Stile.
Înainte de implementarea SeniorINVENTORY, aprovizionarea în cadrul Julien Stile se realiza manual, pe baza istoricului de vânzări. Din acest motiv, posibilitatea de apariție a erorilor era destul de mare și de multe ori apăreau situații de stoc în exces sau insuficient la anumite articole.
Acum, soluția de optimizare a stocurilor este integrată cu SeniorERP – soluția de management al resurselor companiei, ceea ce inseamnă că datele cu privire la istoricul vânzărilor ajung automat în SeniorINVENTORY. Aceasta calculează, cu ajutorul algoritmilor avansați de calcul al stocului optim, cantitatea care trebuie aprovizionată pentru fiecare produs. După validarea acesteia de către achizitor, necesarul de aprovizionare se exportă în SeniorERP unde sunt generate comenzile de achiziție sau de transfer între gestiuni.
Pe lângă reducerea semnificativă a timpului de pregătire a comenzilor de aprovizionare, un alt beneficiu obținut de Julien Stile este optimizarea stocului. Cu ajutorul SeniorINVENTORY au fost astfel ajustate în mod corect atât cantitățile pentru produsele cu stoc în exces, cât și pentru cele cu viteză de rotație mai mare, ceea ce înseamnă că banii blocați în stocuri pot fi recuperați mult mai rapid.
Julien Stile activează pe piața românească încă din 1993 și realizează distribuția produselor prin rețeaua de 80 de magazine la nivel național, prin dealerii din marile orașe și prin magazinele cu profil ”do-it-yourself”.
Despre SeniorINVENTORY
SeniorINVENTORY este o soluție software care indică achizitorului ce, cât, când să comande și unde să stocheze marfa. Aceasta permite automatizarea și optimizarea proceselor de reaprovizionare și gestionare a stocului pe baza istoricului vânzărilor unei companii, oferindu-i posibilitatea de a pregăti în mod optim stocul necesar pentru vânzările viitoare. Sistemul reduce cu până la 80% timpul dedicat procesului de aprovizionare și oferă posibilitatea de optimizare a stocurilor pentru un număr nelimitat de articole și locații.
Pentru mai multe detalii, accesați www.SeniorERP.ro și www.seniorsoftware.ro.