Wrigley Romania lanseaza un nou produs: bomboanele Juicy Fruit. Lansarea acestor bomboane este o premiera la nivel mondial.
Conceptul bomboanei Juicy Fruit este unul aspirational – Juicy Fruit este “acel dulce care iti trebuie”, sloganul marcii evidentiaza dorinta de a-l obtine: “Go gEt iT!”. Produsul se adreseaza in special tinerilor dornici sa incerce ceva nou, sa simta o experienta inedita.
Juicy Fruit a fost lansat in doua forme: dropsuri si bomboane gumate. Ambele au arome delicioase de fructe. Astfel dropsurile sunt disponibile cu arome Citrus (lamaie, portocala) si Fruits (cirese, coacaze, mar), iar bomboanele gumate exista in variantele Tropical (lamaie, portocala, ananas) si Fruits (cirese, zmeura, pepene).
Noul produs este ambalat in pungi cu gramaje de 50/52 grame si 100 grame, fiecare bomboana fiind ambalata si individual. In cadrul pungilor, fiecare bomboana are o anumita aroma, evidentiata prin culoarea marginilor ambalajului individual la dropsuri si prin culoarea dominata a aceluiasi ambalaj, la bomboanele gumate. Designul pungilor este unul foarte dinamic si colorat.
Din punctul de vedere al formei, dropsurile Juicy Fruit sunt atractive pentru forma lor ovala dar si pentru transparenta. Bomboanele gumate Juicy Fruit sunt patrate, o forma care, conform cercetarilor de piata, este preferata de consumatori in raport cu cea obisnuita, dreptunghiulara.
Piata bomboanelor din Romania este in continua crestere (66% in plus fata de acum 2,5 ani). Wrigley a devenit, dupa lansarea marcii Solano (anterior avand doar marca Orbit Drops), liderul pietei bomboanelor din Romania, cu o cota valorica de 30% din piata.
{mosloadposition user10}