De Paște, în afara asaltării hypermarketurilor, românii au descins în număr mare și în mall-urile online pentru a cumpăra în special jucării, cărți, produse de decorațiuni interioare, cosmetice sau accesorii fashion. Conform ultimului raport emis de elefant.ro, în perioada 07-18 aprilie 2014, în fiecare oră s-au cumpărat mai mult de 300 de cadouri pentru cei dragi. Cei mai mulți cumpărători au fost femei, în proporție de peste 75%. Factorul determinant în alegerea produselor au fost atât prețul, dar mai ales reducerea oferită la cadourile dorite.
“Importanța evenimentului în sine, cuplată cu o serie de campanii foarte bine gândite de echipa noastră, au adus peste 20.000 de cumpărători pe elefant.ro în căutarea cadourilor potrivite la prețurile cele mai bune”, spune Dan Vidrașcu, CEO elefant.ro.
Practic, oficialii elefant.ro susțin că perioada de cumpărături dinaintea sărbătorilor Pascale a fost aproape un Black Friday de primavară.
În topul cadourilor căutate pe elefant.ro s-au aflat și coșurile de produse specifice Paștelui, comandate în special de către firme, dar și produsele de decorațiuni interioare, noi în oferta elefant.ro.
Cele mai scumpe produse comandate au fost accesoriile, precum gențile și poșetele Versace, Calvin Klein sau Diesel. Cea mai mare comandă s-a ridicat la peste 3.200 de lei.
elefant.ro, magazinul online care în 2013 s-a transformat din cea mai mare librărie online într-un mall online dedicat familiei, se preocupă intens în acest an de extinderea ofertei atât la carte, eBooks și jucării, dar și la produse vestimentare, încălțăminte și accesorii, cosmetice și produse de îngrijire sau alte categorii ce vor fi listate în curând. În prezent, elefant.ro comercializează peste 130.000 de produse din categorii diverse, precum cărți, eBooks, jucării, articole de îmbrăcăminte sau cosmetice.