La sfârşitul lunii iunie, compania JTI România a câştigat două statuete de bronz în cadrul galei POPAI Awards Paris 2011. Agenţia Draftfcb a realizat lucrarea Camel Photo Effect Casette, premiată cu bronz la categoria Tutun.
POPAI Awards Paris este competiţia celor mai creative materiale de POSM, packaging şi a altor execuţii de design. JTI România a înscris două lucrări în competiţia din acest an: cutia Camel „Photo Effect Casette”, la categoria Tutun şi totemul „Sobranie S”, la categoria Eveniment.
Lucrarea Camel Photo Effect Casette face parte din campania „Camel Access 2010” şi s-a distins prin mecanismul ingenios de interacţiune cu consumatorii: un bliţ declanşat automat cu ajutorul unui senzor a creat, pentru fiecare consumator, senzaţia că este fotografiat.
Lucrarea „Sobranie S”, înscrisă la categoria Events, a fost dezvoltată de agenţia Brand Union din Marea Britanie şi produsă în România. Totemul a fost inclus în campania de lansare a mărcii Sobranie, realizată de Draftfcb.
Creaţia pentru caseta Camel Photo Effect Casette îi aparţine Elenei Ivănescu, Senior Art Director Draftfcb.