Jojo este din nou alaturi de Rexona si sustine relansarea gamei de antiperspirante Rexona sub conceptul “Simte diferenta cu protectia activa Rexona 48h”!
Participa si tu la “Testul antiperspirant” pentru a testa eficienta deodorantului tau!
Aflata la a doua colaborare cu brandul Rexona, Jojo, actrita din “Serviciul Roman de comedie”, isi incepe fiecare zi cu Rexona, deodorantul care i se potriveste cel mai bine stilului sau de viata activ si care ii ofera protectie imbatabila.
Valorile comune pe care Jojo le impartaseste cu Rexona se regasesc in perfectionarea continua, eficienta, pozitivism, incredere in sine si valoarea data de noua gama de antiperspirante Rexona. Noile deodorante Rexona, disponibile in variantele Rexona Cotton, Oxygen, Aloe Vera si Naturals Fresh ofera protectie activa de 48h prin formula unica Motion Sense System special dezvoltata pentru a raspunde in mod natural la miscarile corpului. Microcapsulele eliberate la aplicarea deodorantului antiperspirant Rexona se activeaza la fiecare miscare a bratului si se sparg eliberand parfum proaspat care te protejeaza impotriva mirosurilor neplacute timp de 48 de ore.
Noua campanie Rexona scoate si mai mult in evidenta latura educationala si se adreseaza persoanelor care au un stil de viata activ si care inteleg cat de importanta este imaginea in societatea in care traim. Un subrat umed va atrage mereu grimase neplacute din partea celor cu care interactionam fie ca suntem la job, la o intalnire cu prietenii sau la cumparaturi. De aceea, noua campanie Rexona incurajeaza femeia activa sa foloseasca antiperspirantul potrivit si sa verifice eficienta acestuia prin intermediul “testului anterspirant” care arata gradul de eficienta al deodorantului folosit.
Indiferent de aplicatorul ales – aerosol, stick sau roll-on, Rexona are cate o varianta ce se potriveste perfect stilului tau de viata!
„Eu sunt o persoana extrem de activa. Cand am spus ca "Rexona este singurul deodorant care tine pasul cu ritmul meu in fiecare zi" nu a fost intamplator. Ritmul meu a fost si va fi mereu unul alert chiar si acum cand ma pregatesc sa devin mamica”, ne informeaza Jojo (Catalina Grama).
Pe urmele lui Jojo… in noul spot publicitar
Pentru noua campanie Rexona, care promoveaza sistemul unic al deodorantelor Rexona, Motion Sense System, destinatia a fost una cu totul speciala. Astfel, spotul TV a fost filmat in Thailanda, Bangkok, destinatie renumita atat pentru exotismul ei, dar si pentru gradul ridicat de umiditate si caldura.
„Am avut parte de o echipa serioasa si activa, care a fost alcatuita din persoane de nationalitate thailandeza. Am lucrat minunat impreuna si am legat prietenii cu cativa dintre ei. Le multumesc pe acesta cale pentru ca au avut atata grija de mine, avand in vedere faptul ca eram insarcinata in sase luni. La un moment dat aveam senzatia ca lucram in familie, nu cu oameni care locuiesc in celalalt capat al lumii. Rexona mi-a fost aproape din toate punctele de vedere. Va imaginati climatul umed si calduros in care a trebuit sa lucrez ore in sir pentru a duce la bun sfarsit filmarea pentru spot. Deodorantul meu Rexona a fost invincibil si de aceasta data. De altfel, nici un alt deodorant nu te protejeaza mai bine impotriva transpiratiei!” povesteste Jojo despre experienta ei din Thailanda.
De asemenea, pentru a sustine noul concept Rexona, Jojo a realizat doua sedinte foto, una la Budapesta si una in Bangkok, fotografii ce vor fi utilizate pentru promovarea campaniei si a testului antiperspirant.
Inca de la prima campanie alaturi de echipa Rexona, „Transpiratia strica reputatia” (2008) Jojo a crezut in puterea mesajului pe care il transmite. Campania vorbea in acel moment despre un adevar care ne afecteaza pe noi toti mai ales in zilele calduroase de vara si in mijloacele de transport in comun. O persoana ingrijita, placut mirositoare si atent imbracata va avea intotdeauna cel mai mult de castigat.
In 2009 a fost demarata campania – experiment “O saptamana fara deodorant”, bazata pe un studiu la nivel national despre transpiratia la romani. In urma studiului, Jojo a preluat initiativade a calatori cu mijloacele de transport in comun pentru a capta intr-un jurnal toate impresiile. Atitudinea lui Jojo a tras un semnal de alarma pentru multi tineri, fiind o perioada de dezbateri intense pe marginea acestui subiect.
Catalina Grama, cunoscuta publicului sub pseudonimul Jojo, este imaginea Rexona atat pentru Romania cat si pentru alte sapte tari est-europene.