Aseară, cele două seriale de comedie, Las Fierbinți și Ai noștri, dar și meciul FCSB – Beer Sheva, au fost pe placul românilor.
PRO TV a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public.
Celentano și-a terminat lecțiile de beer yoga cu o capcană întinsă de Luminița. Asistenta medicală a satului și-a dat seama că acesta era mai interesat de berea care se folosea în exercițiu decât de conectarea lui cu Universul. Serialul Las Fierbinți a înregistrat 13.6 puncte de rating și 33.7% share pe segmentul de public comercial, cu vârste curpinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.6 puncte de rating și 16.4% share. În minutul de aur de la ora 20:55, peste 3 milioane de români, de la nivel național, urmăreau aventurile fierbințenilor.
Joi seara, Ai noștri au încercat să ia calea Hollywood-ului, asta pentru că Sandu a primit oferta de a se implica într-un proiect cinematografic în care fetele neamului unit erau nevoite să întruchipeze roluri de vampirițe. Românii au stat cu ochii pe povestea familiei Ciorba, serialul înregistrând 8.8 puncte de rating și 22.1% share, în rândul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, televiziunea de pe locul doi având 7.8 puncte de rating și 19.6% share.
Sportul rege și-a arătat din nou puterea, iar seara s-a încheiat cu meciul FCSB – Beer Sehva. Steliștii nu au învins echipa adversă însă și-au atins obiectivul și s-au calificat în primăvara europeană cu două etape înainte de finalul grupelor. Meciul FCSB – Beer Sheva a fost lider de audiență înregistrând 14.3 puncte de rating și 41.0% share pe segmentul de public 18-49 Urban, în timp ce televiziunea de pe pozitia secundă avea 5.2 puncte de rating și 14.9% share. În minutul de aur de la ora 22.46, peste 2.3 milioane de români urmăreau, la nivel național, finalul primei reprize a meciului care a calificat FCSB în UEFA Europa League.