Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

John Edwards şi Martin Tomczyk a dus #24 BMW M6 GTLM spre o victorie palpitantă la Laguna Seca

John Edwards si Martin Tomczyk, victorie la Laguna Seca

Bucureşti/München. Dacă negru este combinaţia tuturor culorilor, penultima etapă a IMSA WeatherTech SportsCar Championship (IWSC), care a avut loc la Laguna Seca (SUA), a fost o combinaţie de emoţii pentru John Edwards (SUA) şi Martin Tomczyk (Germania) pe parcursul cursei palpitante încheiată cu victorie pentru modelul #24 BMW M6 GTLM, decorat acum în negru.

Cei doi au parcurs 110 tururi ale circuitului Laguna Seca de-a lungul cursei de două ore şi 40 de minute, în care modelul lor BMW a revenit spectaculos după o ieşire în decor în primul viraj al turului întâi şi s-au impus cu un avans de doar 0,152 secunde, după ce ultimul tronson a fost o strategie de utilizare la maximum a combustibilului. Victoria a fost cea dintâi pentru echipajul Edwards – Tomczyk şi cea de-a 16-a pentru BMW Team RLL de la începutul colaborării în 2009.

John Edwards si Martin Tomczyk, victorie la Laguna Seca

Coechipierii lor, Bill Auberlen (SUA) şi Alexander Sims (Marea Britanie), au încheiat pe poziţia a opta cu #25 BMW M6 GTLM, la două tururi de lideri, după ce Auberlen a ieşit de pe circuit în turul 57 şi a trebuit să fie tractat din bancul de pietriş. Aflaţi pe locul al doilea în clasamentul piloţilor, cei doi au fost dezamăgiţi de clasare care practic i-a eliminat din cursa pentru câştigarea titlului de campioni ai categoriei GTLM în finala stagiunii, Petit Le Mans, de peste două săptămâni.

În categoria GTD, Jens Klingmann (Germania) şi Jesse Krohn (Finlanda) erau pe locul al doilea, cu #96 BMW M6 GT3 al echipei Turner Motorsport, cu puţin timp înainte de finalul cursei. Cu toate acestea, ei au fost obligaţi să efectueze un pit stop scurt pentru realimentare, care i-a retrogradat pe poziţia a cincea.

Bobby Rahal (Team Principal, BMW Team RLL): Nu am fost cea mai rapidă maşină în cursa de astăzi (n.a. duminică), dar am avut strategia perfectă. John a făcut o treabă excelentă prin economisirea combustibilului astfel încât să ajungă până la final. Probabil nu mai rămăsese prea multă benzină în rezervor. Să câştigăm la Laguna Seca, un circuit pe care îl ador, este ceva foarte special. Această victorie ştiu că o vom savura o vreme îndelungată.

John Edwards (#24 BMW M6 GTLM, locul 1): Ultima dată când am pilotat un BMW cu design negru la Laguna Seca, Lucas (Luhr) şi cu mine am câştigat cu avans de 20 de secunde. A fost spectaculos să pot face din nou acest lucru – de data aceasta cu Martin – într-un BMW M6 GTLM decorat în negru. Cred că evoluţia de astăzi poate fi catalogată ca fiind stresantă. Am economisit suficient combustibil, dar am pierdut timp în spatele unui prototip şi Ferrari era în siajul meu în ultimul viraj. Din fericire, am reuşit să-i rezist.

Martin Tomczyk (#24 BMW M6 GTLM, locul 1): Astăzi a fost palpitant. John a făcut o treabă fantastică în acest week-end. Prima mea victorie în SUA – este un sentiment magnific.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.