Johan Ohlson, Executive Creative Director Centrade Saatchi & Saatchi, jurizează cele mai bune idei creative la ediția 2013 a festivalului internațional de advertising Golden Hammer.
Johan Ohlson este singurul reprezentant al unei agenții de publicitate din România invitat să facă parte din juriul de creație al festivalului.
Lucrările se înscriu în 10 categorii, printre care: print advertising, broadcast advertising, direct marketing, PR, interactive media, radio advertising. Ca în fiecare an, la festival participă specialişti de renume din industria internaţională de advertising, media si PR.
Johan Ohlson a mai jurizat festivaluri de publicitate în Germania, Polonia și Suedia și a făcut parte din juriul concursului organizat de Art Directors Club Denver (ADCD).
Cea de-a 14-a ediție a festivalului internațional de publicitate Golden Hammer are loc anul acesta la Riga – Lituania, între 06-07 iunie. Premiile pentru câștigătorii ”Golden Hammer 2013” vor fi decernate în cadrul unei ceremonii care va avea loc pe 07 iunie la Riga.
Festivalul organizat de Latvian Advertising Association (LAA) are o tradiție de 19 ani, prima ediție având loc în 1994. Golden Hammer este singurul festival situat în regiunea Baltică și unul dintre cele mai mari din Europa de Est.
Festivalul internațional Golden Hammer este cea mai mare și cea mai veche competiție de specialitate din zona țărilor baltice. Festivalul recunoaște și premiază lucrări publicitare din toată lumea pe baza a două criterii: originalitatea ideii creative și calitatea execuției. Golden Hammer a fost organizat pentru prima oară în 1994 ca un festival național de publicitate și a fost extins la nivel regional. În prezent, este unul dintre cele mai prestigioase festivaluri de publicitate, cunoscut în toată lumea.