Nestle Romania, lider pe piata napolitanelor prin brandul Joe, a lansat de curand o noua provocare adolescentilor – napolitanele JOE BRO. Acestea sunt in special dedicate pustilor de 12-14 ani si se comercializeaza in Romania in patru variante: doua variante de pungi (cu lapte si cacao – 60 gr.) si doua tipuri de napolitane mici (25 gr.) invelite in ciocolata.
Campania de promovare a noului produs de la Nestle s-a desfasurat in perioada
septembrie – noiembrie 2008 si a debutat cu inaugurarea website-ului www.joebro.ro, acesta fiind sustinut de un spot de 20”, un TV tag (5”) si mai multe POS-uri amplasate la punctele de vanzare.
Conceptul campaniei a fost creat pornind de la trasaturile specifice adolescentilor: dinamism, curiozitate, umor, dorinta de a fi independenti. Reprezentantii Nestle, impreuna cu echipa de creatie de la Scala JWT au incercat sa se apropie cat mai mult de pustime, pastrand in acelasi timp spiritul Joe: “mereu pus pe farse si pe distractie”.
„Aveam nevoie de o imagine a brandului care sa ii atraga pe pusti, sa vorbeasca pe limba lor”, spune Monica Spiru, Brand Manager, Nestle Romania. „Personajul creat de Scala este mai mult decat o simpla mascota este cool, trendy, este imaginea de azi a adolescentului de 12-14 ani care iese cu prietenii, asculta muzica, navigheaza pe internet. La aceasta varsta merge la scoala de placere pentru a se intalni cu colegii, in pauza isi face temele sau se tine de farse. Numele de Bro a fost ales pentru ca este un nume scurt, usor de retinut si de pronuntat, dar in acelasi timp simpatic si potrivit personajului”.
„Inserarea stickerelor in pungile de napolitane a aparut din dorinta nostra de a oferi pustilor ocazia sa interactioneze cu personajul”, declara Marius Matei, Copywriter, Scala JWT. „Sunt cool, sunt funny si pot fi folosite ca “materie prima” in comiterea unor farse.”
Pastrand traditia farselor Joe, era normal ca si Bro sa urmeze modelul fratelui mai mare. Asa a aparut spotul “Vecinul” in care, savurand delicioasele napolitane, Bro descopera stickerul-surpriza din punga si il foloseste pentru a-i juca o farsa vecinului nesuferit.
In completare, Joe Bro explica pe site-ul sau: „Sunt renumit pentru faptul că glumesc tot timpul şi nu îmi pierd niciodată simţul umorului. Îmi place la nebunie să fac sport şi, dacă aş putea, aş asculta muzică non-stop. Dar cel mai mult şi mai mult îmi place să le fac farse celor din jur. Unii ştiu să aprecieze o glumă bună şi râd, alţii se supără… Asta e, nu toată lumea are simţul umorului”.
Din partea Scala JWT, s-au implicat in acest proiect: Mihaela Barsan – Group Account Director, Raluca Oltean – Account Manager, Alexandra Cantor – Account Director, Mihai Cojocaru – Group Creative Director, Andrei Orcula – Art Director, Marius Matei – Copywriter, Virgiliu Andone – Senior Art Director, Ilinca Dumitrescu – A/V Producer
Din partea Nestle, s-au implicat in acest proiect: Stephen Watson – Marketing Director, Marius Dumitrascu – Group Brand Manager Confectionery si Monica Spiru – Brand Manager.
{mosloadposition user10}