Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Jocurile Olimpice – in topul celor mai urmarite evenimente sportive

din această vară
Europenii preferă să urmărească evenimentele sportive televizate alături de familie, conform unui studiu comandat pentru LG PG6000

51% dintre europeni vor urmări transmisiile televizate ale Jocurilor Olimpice în această vară, conform unui studiu comandat pentru plasma TV LG PG6000. Pe locul următor în topul transmisiilor sportive se află campionatul de fotbal Euro 2008, care va avea loc în iunie, cu 36% dintre europeni conectaţi în faţa televizorului. Vizionarea transmisiilor sportive se numără printre preferinţele europenilor de a-şi petrece timpul liber, 17% dintre aceştia petrecând între 4 şi 8 ore pe săptămână pentru evenimentele sportive televizate. Mai mult, 66% dintre europeni deschid televizorul pentru a urmări cele mai recente evenimente sportive cel puţin o dată pe săptămână.

“Studiul dezvăluie că vizionarea transmisiilor sportive televizate face parte din modul de viaţă European, devenind parte din rutina săptămânală, ” a afirmat dl Han Khyu, preşedinte LG Electronics Romania. “Pe parcursul derulării agendei încărcate de evenimente sportive, începând cu Jocurile Olimpice şi Euro 2008, televizorul va juca un rol central în urmărirea activităţilor sportive, în cadrul confortului de acasă.”

Conform studiului, realizat pe un eşantion de 12,000 de persoane din 12 ţări europene, 90% dintre respondenţi aleg să urmărească transmisiile sportive televizate în această vară acasă. Doar 4% vor merge într-un bar şi doar 2% vor urmări evenimentul live, la locaţie.

Îmbunătăţirile aduse calităţii imaginii şi sunetului unui televizor oferă consumatorilor o experienţă avansată în vizionarea emisiunilor sportive acasă cu familia sau cu prietenii, aceştia transformându-şi propria casă în adevărate arene în miniatură pentru a trăi cea mai bună experientă şi o perspectivă mai bună decât a arbitrului!

“Nu e de mirare că fiecare cămin a devenit cea mai apreciată locaţie de vizionare a evenimentelor sportive din Europa. Datorită tehnologiei avansate incluse acum în plasma LG PG6000, spectatorii pot fi şi mai aproape de acţiune – ca şi cum s-ar afla la locaţie. Modul Sport disponibil la plasma LG PG6000 asigură o calitate avansată a imaginii, oferind cea mai bună experienţă în vizionare”, a afirmat dl . Han.

La întrebarea cu cine vor urmări evenimentele sportive din această vară, 44% dintre europeni au afirmat că vor fi alături de familie în faţa televizorului, iar 26% vor profita această vară pentru a fi alături de prietenii care urmăresc evenimentele sportive.

În timp ce vizionează emisiunile sportive preferate majoritatea respondenţilor au afirmat că preferă să consume sucuri – 29% au susţinut că acestea sunt preferinţele lor. Poate surprinzător, însă pentru 67% dintre respondenţi alcoolul nu reprezintă băutura preferată în timpul vizionării emisiunilor sportive la televizor. Britanicii şi spaniolii sunt singurii care preferă băuturile alcoolice – 35% dintre aceştia au afirmat că obişnuiesc să consume bere, vin şi tării ca parte a vizionării. Pe de altă parte, putem observa că europenii au devenit din ce în ce mai preocupaţi de propria sănătate – 17% dintre respondenţi preferă să consume apă.

Studiul, realizat de firma de cercetare de marketing TNS, a analizat şi preferinţele europenilor în ceea ce priveşte încăperea unde vizionează în mod regulat emisiunile sportive. 71% preferă living room-ul. Italienii preferă în mod deosebit să urmărească emisiunile sportive în propria locuinţă – 12% preferă dormitorul, 10% bucucătăria, 11% sala de mese şi 57% living room-ul.

Televizoarele încep să reprezinte adevărate obiecte de design – completând piesele de mobilier, decorul locuinţei şi stilul propriu, acestea devenind accesorii fixe în mai multe încăperi ale unui cămin.

* LG PG6000 este noul model de televizor cu plasmă de la LG, cu design ultra-minimalist, formată doar din ecran. PG6000 este primul model de televizor cu plasmă care încorporează tehnologia single-layer, creând un aspect perfect plat. Noul model are la bază tehnologia HD şi a câştigat Best Innovation Award 2008 în cadrul CES pentru excelenţă în design şi tehnologie.

** Studiul a fost realizat de compania TNS, leader global în furnizarea de informaţii despre piaţă. Studiul a acoperit următoarele ţări: Marea Britanie, Franţa , Germania, Spania, Italia, Belgia, Austria, Olanda, Danemarca, Suedia, Norvegia şi Finlanda. Un eşantion de aproximativ 1000 persoane, adulţi, a fost intervievat în fiecare ţară.

Bucuresti, 28.05.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.