Jocurilor Olimpice de vară din Brazilia s-au încheiat, România a obţinut 5 medalii, clasându-se pe locul 47.
Jocurile Olimpice – 52.669 menţiuni în online şi presa scrisă
În perioada Olimpiadei, 5 august – 21 august 2016, s-au înregistrat 52.669 de menţiuni referitoare la Jocurile Olimpice. 569 de menţiuni în presa scrisă (print) şi 20.765 de menţiuni în presa online.
31.335 de menţiuni în Social media, dintre care 21.583 au fost pe Facebook.
Jocurile Olimpice 2016 – 6.501 reclame difuzate/tipărite (radio, presă şi TV), în perioada 5 – 21 august
Brandurile cu cele mai multe reclame difuzate/tipărite în contextul Jocurilor Olimpice de vară din Brazilia sunt: Procter&Gamble – 3.761 spoturi difuzate, KFC – 804 reclame, Dedeman – 635 reclame, Skol – 515 reclame, Renault – 312 reclame, Borsec -295, Groupama – 179 reclame.
Despre raport
Analiza a luat în calcul presa scrisă şi publicațiile online monitorizate de mediaTRUST în perioada 5 – 21 august 2016. Pentru vizibilitatea în publicitate raportul a luat în calcul rezultatele monitorizării a 21 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio şi 200 de publicaţii centrale, în perioada 5 – 21 august 2016. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.