Dan Negru: “Este un show ca o revoluție, care a reușit să schimbe mentalități”
După ce a făcut din limba română cel mai atractiv domeniu pentru întreaga familie și a antrenat milioane de români într-un joc al minții provocator, Kanal D le va aduce telespectatorilor cel de-al treilea sezon “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”, în curând, la Kanal D! Emisiunea de la Kanal D a devenit încă de la lansare un adevărat obicei în viață de zi cu zi a românilor și va continua să îi provoace și în această toamnă, în modul cel mai frumos posibil.
Dan Negru, amfitrionul acestui format revoluționar, este nerăbdător să lanseze noi provocări concurenților, dar și telespectatorilor care intră în joc din fața micului ecran. Ingenios, cu un mecanism foarte accesibil, simplu de înțeles, “Jocul cuvintelor cu Dan Negru” le-a deschis și cultivat privitorilor de toate vârstele și profesiile pasiunea pentru quiz-uri și vocabular.
“«Jocul cuvintelor» e un show ca o revoluție, care a reușit să schimbe mentalități, care a arătat că în România publicul de TV a evoluat și că o emisiune în care contează doar exercițiul minții poate să facă audiențe mari”, a spus Dan Negru.
Peste 11 milioane de telespectatori (11.158.000) au vizionat cel puțin un minut una dintre edițiile “Jocul cuvintelor”, difuzate în Prime Time, conform datelor furnizate de Kantar Media România.
De-a lungul timpului, quiz-ul prezentat de Dan Negru a cumulat audiențe uriașe, astfel o ediție memorabilă, și din punct de vedere al cifrelor obținute, este cea din 1 iunie 2022, în Prime Time, când emisiunea a obținut 5,5% Rating și 20,0% cota de piață la nivel Național, și 5,2% puncte de Rating și 19,0% cota de piață la nivelul publicului All Urban.
Și în Day Time, telespectatorii și-au dorit să urmărească “Jocul cuvintelor”, edițiile redifuzate obținând și ele cifre uriașe de audiență si plasând staţia pe primul loc, semn că celor de acasă le-a fost dor de “Jocul cuvintelor cu Dan Negru”. Pe 3 august 2023, “Jocul cuvintelor ” a înregistrat, în intervalul 14:55-16:36, o cota de piață de 22,5% și 4,2% Rating, pe publicul Național, și 20% cota de piață și 3,7% Rating, la nivelul publicului de la orașe.
În urma succesului uriaș de care s-a bucurat show-ul în rândul unui public extrem de numeros, pe micul ecran, Dogan Media Internațional a lansat și aplicația gratuită “Jocul cuvintelor”, ce oferă o experiență captivantă utilizatorilor, cu o varietate de jocuri de cuvinte, sensuri și puzzle-uri. Aplicația este disponibilă în App Store (JoculCuvintelorKanalD) și Google Play (Jocul cuvintelor) și are o interfață care le permite fanilor jocului să trăiască bucuria acestui joc unic și de pe telefon sau tabletă. Imediat după lansare, aplicația Jocul cuvintelor s-a clasat pe primul loc în topul celor mai descărcate aplicații din categoria jocuri pe App Store, iar în prezent, există zeci de mii de descărcări în magazinele de aplicații (App Store și Google Play) cu “Jocul cuvintelor”.
Așadar, “Jocul cuvintelor cu Dan Negru” continuă antrenamentul național de limba română, în curând la Kanal D, odată cu lansarea celui de-al treilea sezon al celui mai simplu de înțeles și iubit quiz din România! Mai multe detalii despre noul sezon „Jocul cuvintelor cu Dan Negru” vor fi furnizate, în perioada următoare, prin comunicate de presă şi informații pe proprietățile Dogan Media Internațional.