o creştere de 90% a vânzărilor pentru aparate de aer condiţionat
Vânzările de aparate de aer condiţionat au crescut cu 60% în primele zece zile ale lunii iunie în magazinele Flanco şi Flanco World
După o creştere de 60% a vânzărilor înregistrate la aparatele de aer condiţionat din magazinele Flanco şi Flanco World în primele 10 zile ale lunii iunie, reprezentanţii companiei se aşteaptă la o creştere cu aproximativ 80% – 90% la vânzările pentru acest tip de produse, în următoarea perioadă.
Apropierea verii aduce cu sine şi o creştere a interesului consumatorilor pentru aparatele de aer condiţionat. Această tendinţă, întărită şi de ofertele promoţionale au dus la o creştere spectaculoasă a vânzărilor pentru această categorie de produse, în această perioadă.
Anul trecut, conform oficialilor Flamingo International, vânzările de aparate de aer condiţionat în magazinele Flanco şi Flanco World s-au situat peste aşteptările retailerului, ca urmare a creşterii veniturilor populaţiei şi orientarea din ce în ce mai pronunţată către produse destinate îmbunătăţirii confortului personal.
“Consumatorul român este din ce în ce mai exigent în ceea ce priveşte tipul echipamentelor electronice sau electrocasnice pe care le achiziţionează. Dacă acum câţiva ani, aparatele de aer condiţionat erau considerate produse destinate segmentului premium sau firmelor, la ora actuală observăm o orientare tot mai pronunţată a vânzărilor către un public middle-high. Ne aşteptăm ca acest trend să fie influenţat şi de creşterea veniturilor populaţiei dar şi de orientarea consumatorilor către produsele destinate confortului. ” Declară Jiri Rizek CEO Flamingo International.
„Creşterea vânzărilor la această categorie de produse este influenţată de asemenea şi de creşterea varietăţii produselor de acest tip în magazinele Flanco şi Flanco World , la ora actuală, oferta de produse plecând de la aparatele cu dotare standard, la cele cu filtre de aer şi până la cele cu filtre de ionizare a aerului. De asemenea, oferta din magazinele Flanco şi Flanco World este completată de comercializarea propriului brand de aparate de aer condiţionat, Veryo, cu 3 ani garanţie. Prin introducere unei astfel de oferte care presupune o posibilitate de alegere mai mare, reprezentanţii Flamingo International au dorit o extindere a plajei de clienţi targetată,” continuă Jiri Rizek.
Vânzările la aparatele de aer condiţionat au început să crească cu procente importante încă din luna mai, urmând să atingă o perioadă de maxim interes în lunile iulie şi august. Conform reprezentanţilor Flamingo International, retailerii vor continua ofertele promoţionale tocmai pentru a susţine această evoluţie.
{mosloadposition user10}