TTR 14 – 17 martie 2013
Între 14 și 17 martie 2013 J’Info Tours participă la Târgul de Turism al României organizat în Centrul Expozițional Romexpo București.
‘’Avem noi proiecte de dezvoltat împreună cu partenerii noștri agențiile de turism iar Târgul de Turism al României este o ocazie de a puncta și negocia pentru sezonul 2013. Vacanța de tip charter este în scădere iar vânzările online au crescut cu un procent de 17%, motiv pentru care, pe lângă destinații noi ca Azore, Madeira, Madagascar sau ski la ASPEN, am investit într-o platformă online de rezervări hoteliere și zboruri și punem astfel la dispoziția partenerilor noștri și a turiștilor peste 250.000 de hoteluri în 150 de țări și tarife confidențiale pentru companiile aeriene tradiționale și low cost.’’ a declarat Carmen Pavel, Președinte J’Info Tours.
“Un procent în valoare de 6-7% din bugetul de marketing s-a mutat din media tradițională în promovarea online prin intermediul bloggerilor (campanii cu bloggeri în 2012 și 2013, interviuri, deplasări ale bloggerilor la târguri internaționale de turism, primirea bloggerilor în rândul turiștilor pe grupurile organizate de J’Info Tours etc.’’ a declarat Maria Tomescu, Marketing Manager J’Info Tours.
Promovarea prin intermediul bloggerilor a devenit o nouă extensie a promovarii ‘’word of mouth’’, motiv pentru care J’Info Tours aduce în premieră în România pe Melvin de la TravelDudes – unul dintre cele mai bune bloguri de turism din lume. Invitația bloggerului de turism Melvin are ca scop și promovarea Bucureștiului.
Joi 14 martie 2013, începând cu orele 12.00, în deschiderea Târgului de Turism al României, J’Info Tours va găzdui în sala Centrul de Presă Romexpo, conferința ‘’Travel Social Media’’.
În cadrul conferinței, Carmel Pavel, Președinte J’Info Tours și VicePreședinte Asociația de Turism a Municipiului București, va susține și o prezentare despre ‘’Cum fac agențiile de turism bani cu ajutorul noilor tehnologii’’.
Conferința, prezidată de unul dintre cei mai buni bloggeri de turism din lume, Melvin Bocher de la Travel Dudes, vizează discuții aplicate asupra rolulul esențial al bloggerilor din turism. Influența pe care o are Melvin și TravelDudes în mediul online se raportează la un nivel record în turismul mondial. Melvin Bocher va susține o prezentare despre ‘’A fi sau a nu fi blogger de turism’’ dar și o sesiune de ‘’Q&A’’ pentru participanți, jurnaliști și bloggeri.
#jinfoTSM
twitter.com/JinfoTours
facebook.com/JinfoTours