Jidvei raporteaza o crestere de 36% a vanzarilor la T3 fata de aceeasi perioada a anului trecut
Jidvei isi consolideaza pozitia de lider pe segmentul premium al vinurilor albe seci si demiseci, inregistrand in primele noua luni o cifra de afaceri de 84,5 milioane lei, cu 36% mai mare decat cea obtinuta in aceeasi perioada a anului trecut, de 62 milioane lei. Vanzarile au depasit cu 15% estimarile companiei, targetul pentru primele noua luni ale anului fiind de 73 milioane lei.
Cresterea vanzarilor a aparut pe fondul investitiilor companiei in viticultura si vinificatie, dar si al redesenarii portofoliului prin care producatorul a urmarit o prezentare mai clara a produselor premium in piata. Astfel, eticheta neagra, restilizata, a devenit simbol al vinurilor seci, noua gama fiind compusa din vinurile Sauvignon Blanc, Feteasca Regala, Dry Riesling si Chardonnay.
O alta noutate in portofoliul Jidvei o reprezinta gama vinurilor premium demiseci ce este compusa din trei vinuri cu arome bogate si gusturi unice (Dry Muscat, Gewurztraminer si Pinot Gris), individualizate in piata prin etichetele ce contin tablouri ale pictorului Nicolae Grigorescu.
Cu o cifra de afaceri estimata la 110 milioane lei pe 2008 si investitii substantiale in plantatii, dar si in modernizarea cramei si a tehnologiilor de fabricare, conservare si pastrare a vinului, Jidvei este cel mai mare producator de vinuri albe seci si demiseci din segmentul premium din Romania.
{mosloadposition user10}