Jerry’s Pizza se alătură eforturilor de a sprijini în mod direct persoanele refugiate din Ucraina, prin lansarea campaniei umanitare „Împreună Livrăm Speranță”, care vizează livrarea de produse alimentare către asociațiile și locațiile care gestionează sau găzduiesc refugiați.
Astfel, în meniul Jerry’s Pizza a fost introdus un produs special – Pizza Hope, o pizza de 25cm la prețul de 15 lei, pe care orice persoană îl poate comanda și plăti, sub formă de donație, fie împreună, fie separat de o comandă proprie cu livrare. Pentru fiecare Pizza Hope comandată, Jerry’s Pizza va dubla donația, adăugând încă o pizza sau un alt produs.
Toate produsele donate se vor acumula într-o „bancă de pizza”, din care Jerry’s Pizza va face în următoarea perioadă livrări către locațiile indicate de asociațiile și organizațiile non-guvernamentale partenere.
„Suntem într-un context special în care fiecare demers și inițiativă contează enorm și poate contribui cu un dram de speranță. Acum, poate mai mult că niciodată, ne-am unit forțele și încercăm să răspândim această speranță în sprijinul persoanelor greu încercate care au plecat din Ucraina să-și salveze viața, lăsând totul în urmă. Ideea campaniei a pornit de la mesajele primite din piață, din partea clienților și furnizorilor noștri de materii prime. Pe lângă donațiile pe care le făcusem deja, nu de puține ori am fost contactați de clienți care doreau să cumpere pizza pentru refugiați. Plecând de la aceste solicitări, ne-am dat seama că, prin intermediul structurii noastre operaționale, putem ajuta. Dorim să le mulțumim tuturor celor care ni s-au alăturat în această inițiativă, furnizori, asociații, ONG-uri și clienți care au comandat Pizza Hope”, a declarat Gabriela Dauteuil – Marketing Manager Jerry’s Pizza.
Astfel, prin intermediul partenerilor Jerry’s Pizza, asociații și ONG-uri, compania identifică necesarul de produse, le prepară și le livrează acolo unde sunt necesare. Campania se desfășoară până la sfârșitul lunii mai, însă poate fi prelungită și după această perioadă, în funcție de numărul de donații.
Furnizorii – parteneri ai campaniei sunt GoodMills, Romcarton, Indlacto Mureș, Parmafood, Agricola, Unilever, Caroli, Gavo Fruits, Selgros.
Lista deschisă a Asociațiilor și ONG-urilor care s-au alăturat campaniei până în acest moment prin furnizarea informațiilor centralizate despre locațiile care găzduiesc refugiați și cantitățile necesare include Societatea de Cruce Roșie din România, Asociația HORA (Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România), Asociația Aluziva.