- 30 milioane de euro contribuții la bugetul de stat,
- 30 milioane de pizza livrate, 1,5 milioane de clienți
Jerry’s Pizza, unul dintre cei mai importanți operatori din segmentul delivery și take-away de pe piața autohtonă, sărbătorește anul acesta 25 de ani de la deschiderea primului magazin în Romania.
În cei 25 de ani, Jerry’s Pizza a înregistrat o cifră de afaceri cumulată de peste 130 milioane de euro și a investit peste 15 milioane de euro în 24 de magazine, din care 18 în București și orașele limitrofe, două în Ploiești și câte unul în Constanța, Brașov, Pitești și Craiova.
Impactul în economie, în această perioadă, a reprezentat contribuții la bugetul de stat de peste 30 milioane de euro și investiții de peste 15 milioane de euro.
La momentul deschiderii, Jerry’s Pizza venea pe piața românească cu un concept nou, de “pizza home delivery”, iar în decursul celor 25 de ani a reușit să se impună prin calitate și gustul inconfundabil al pizzei. Cu peste 1,5 milioane de clienți înregistrați în toți acești ani, Jerry’s a livrat către ei peste 30 de milioane de pizza.
În prezent, numărul angajaților companiei a ajuns să depășească 700 de persoane, care își desfășoară activitatea în magazine, dar și în laboratorul de producție, call-center sau în sediul central.
“În 1997, când am decis să deschid Jerry’s Pizza, opțiunile în materie de pizza în București erau destul de limitate, iar serviciul de pizza delivery era complet inexistent. Jerry’s Pizza a schimbat regulile jocului. Nu numai că am adus un serviciu inexistent pe piață, cel de home delivery, dar am venit și cu un produs nou – o pizza în stil American, cu blat New York Style, un sos special de pizza, mozzarella adevărată și toppinguri la alegere. Inclusiv noțiunile de “topping” și “livrator” erau noutăți în vocabularul de atunci. Dacă inițial meniul nostru includea doar câteva produse, acum acesta este mult mai diversificat: avem 25 de tipuri de pizza, alături de varianta configurabilă, plus alte opt categorii de produse complementare”, a declarat Jerry Dauteuil, General Manager Jerry’s Pizza.
Meniul companiei s-a diversificat în timp, pentru a include, pe lângă pizza si alte produsele tipic americane, de genul BBQ Wings sau Chicken Strips, și unele specialități foarte îndrăgite de români, cum ar fi toppingurile de telemea sau pastrami, dar si produse speciale, disponibile pe perioada limitată, precum faimoasele Pizza cu Sarmale și Pizza cu Mici, concepute la cererea clienților români.
În cei 25 de ani de prezență în România, calitatea produselor si serviciile oferite de Jerry’s Pizza clienților, dar și bunele relații cu partenerii și furnizorii au fost răsplătite cu premii oferite de cele mai prestigioase publicații din țară, compania clasându-se de numeroase ori pe locul I la categoria “Cea mai bună companie cu delivery”, ceea ce confirmă încrederea de care se bucură în rândul clienților, echipei de lucru, dar și partenerilor săi.
“Ceea ce contează extrem de mult este implicarea personală în activitate, managementul de tip hands-on și în special atenția la nevoile clientului. În plus, atenția la nevoile echipei, ideea de face din echipă o a doua familie și de a-i ajuta să se simtă ca într-o familie, ne-au ajutat de-a lungul timpului să păstrăm aproape de noi mulți oameni valoroși, unii ne sunt alături încă de la deschidere”, adaugă Jerry Dauteuil.