În 2022, numărul utilizatorilor de social media la nivel internațional a crescut cu încă 10%, iar timpul petrecut în medie de un utilizator pe rețelele de socializare a depășit 2 ore și jumătate. În această eră digitală în care fiecare business încearcă să se diferențieze și să se poziționeze cât mai bine în ecosistemul online și să fie aproape de consumatorii săi acolo unde aceștia consumă conținut, agenția de marketing online externalizat MTH Digital este din 2017 un partener de încredere care oferă valoare adăugată și soluții personalizate pentru o mai bună adaptare a business-urilor la piața de e-commerce din România aflată într-o continuă schimbare. MTH Digital s-a dezvoltat treptat, devenind o agenție de digital marketing full-service și având deja o echipă de 40 de specialiști, iar nevoia unui management cu experiență a venit natural.
În scopul sprijinirii dezvoltării curente a echipei, cei 2 parteneri care conduc MTH Digital, Raluca Radu și Robert Dumitru, o numesc pe Jeanina Ton Managing Director al MTH Digital. Cu o experiență de peste 12 ani în industria de e-commerce, pasionată de performance marketing și management, orientată către rezultate și performanță, Jeanina va conduce o echipă de peste 30 de specialiști în marketing, care se află în plin proces de dezvoltare.
”În anul 2022, din poziția de Head of Digital al agenției MTH, am învățat să pun pe primul loc colaborarea cu echipa. Împreună cu membrii echipei am găsit întotdeauna insight-urile cele mai valoroase pentru a ajuta clienții să ajungă la o strategie de succes. Mă bucur că am ocazia să cresc și să mă dezvolt profesional alături de oameni care pun preț pe performanță și să adaug un nou capitol la evoluția mea în agenție.” declară Jeanina Ton, Managing Director MTH Digital.
Jeanina s-a alăturat echipei în luna septembrie a anului 2021, ca Digital Marketing Manager, lucrând alături de clienți din diferite domenii precum Beauty, Fashion, B2B, eCommerce, Food & Beverages. Parcursul ascendent în cariera Jeaninei vine ca o continuare firească pentru strategia de dezvoltare a agenției MTH Digital.
”Jeanina a dovedit că este partenerul de care aveam nevoie pentru a construi mai departe MTH Digital și a crește nivelul de calitate al serviciilor. Am reușit să construim în toți acești ani o agenție de digital marketing care să răspundă cât mai bine nevoilor reale ale clientului din prezent care are un business pe piața de e-commerce din România. Ne propunem în perioada următoare să consolidăm echipa și să oferim servicii extra clienților existenți pentru a continua să creăm parteneriate de succes și să ne bucurăm în continuare de proiecte frumoase.” spune Raluca Radu, Founder & Managing Partner MTH Digital.
MTH Digital își continuă direcția de poziționare ca agenție de marketing online full service specializată pe e-commerce și lead generation, cu o creștere constantă de proiecte și clienți noi noi, însoțită automat de o dezvoltare a echipei. Creșterea echipei vine ca o urmare a diversității proiectelor, astfel divizia agenției de Creație condusă de Robert Dumitru este pregătită să ofere cele mai dinamice și inovative rezultate.
”Creativitatea nu a lipsit niciodată în abordarea proiectelor din MTH Digital, dimpotrivă aș putea spune. Acum însă venim cu o metodă de lucru clară care poate să facă o diferență majoră atât pentru echipă, cât și pentru client.” afirmă Robert Dumitru, Creative Director & Partner MTH Digital.
Echipa de Digital Strategy continuă să se dezvolte sub aceeași conducere a Ancăi Toma. Marketingul digital este un domeniu dinamic unde feedback-ul și rezultatele concrete sunt extrem de importante. În stabilirea celei mai bune strategii de marketing online, Anca Toma și echipa ei vin cu o permanentă adaptare la cerințele clienților agenției, în strânsă legătură cu cele mai noi trenduri din e-commerce.
”Echipa MTH Digital este perfect pregătită să-și ajute clienții să înțeleagă din start potențialul pe care îl au pe piață, cât și să identifice noi oportunități de creștere. Bugetele sunt alocate în mod optim pe un mix de canale de promovare astfel încât să obținem cele mai bune rezultate, cât și pentru a măsura impactul lor în timp.” declară Anca Toma, Director of Digital Strategy MTH Digital.