“Creativity your most powerful investment today”
Jean-Marie Dru (Presedinte TBWA/Worldwide si Presedinte al juriului la sectiunea Effectiveness Awards de la Cannes 2011) a sustinut ieri o conferinta despre eficienta, creativitate, new media si despre ce inseamna sa construiesti un brand astazi.
Daca in trecut consumatorii si clientii era multumiti de o comunicare repetitiva si mediocra astazi, datorita revolutiei digitale si a crizei, consumatorii vor sa vada idei creative, revolutionare.
Jean-Marie Dru a explicat ca este “foarte usor sa fii diferit fara sa fii relevant, e foarte usor sa fii relevant, dar nu diferit, dar provocarea cea mai mare este sa le imbini pe amandoua".
In timpul conferintei Jean-Marie Dru a prezentat o serie de campanii ale unor branduri care si-au creat propria identitate pe piata si a caror profit a crescut substantial datorita creativitatii eficiente. Apple a revolutionat complet piata IT cu produsele si campania “Think different”, adidas a devenit primul brand de articole sportive care sa ne convinga ca “Imposible is nothing”, TAG Heuer ne arata ca succesul este un joc al mintii (“Success is a mind game”), McDonalds ne induce ideea de fericire permanenta cu sloganul“ Happiness starts here”, iar Pepsi “refreshes the world” , in fiecare zi datorita campanilor sociale.
“Pentru a fi eficient pe o piata trebuie sa fii creativ, deoarece oamenii nu cumpara produse ale caror valori si idei nu se potrivesc cu stilul lor de viata!” a declarat Jean-Marie Dru.
Conferinta s-a adresat reprezentantilor de top ai principatelor corporatii de pe piata locala, oamenilor de marketing si comunicare si nu in ultimul rand mass mediei.
Jean-Marie Dru, presedintele TBWA\Worldwide, a fost anul acesta presedintele juriului nou infiintatei sectiuni Effectiveness Awards la Festivalul de publicitate de la Cannes. De peste 40 de ani in industria publicitatii, Jean-Marie Dru este autorul “Disruption”, conceptul care a revolutionat comunicarea ultimelor decenii si pe care TBWA\ l-a folosit in construirea unor brand-uri precum Apple, adidas, Playstation, Nissan, Pedigree sau Absolut.
Printre cartile scrise de Jean-Marie Dru se numara: “How Disruption Brought Order” (Palgrave, 2007), “Beyond Disruption” (John Wiley & Sons Inc, 2002), “Disruption” (John Wiley & Sons Inc.1996) si “Le Saut Créatif” (Lattès 1984).