La sfarsitul saptamanii trecute, OgilvyAction a dat startul petrecerii J&B, brandul de whisky numărul 1 al petrecerilor din intreaga lume.
Acesta este cel de al doilea an consecutiv in care campania integrata J&B „Start a Party” este implementata si in Romania prin intermediul OgilvyAction. Campania Start a party a demarat anul trecut, incheindu-se printr-o petrecere spectaculoasa la sala Omnia. Aceasta are la bază ideea că o petrecere poate începe oriunde, oricând şi oricum. J&B le propune consumatorilor sa identifice potenţialul de party, în orice situaţie, conceptul referindu-se la o stare de spirit pe care fiecare dintre noi o poate gasi.
Campania integrata implementata prin intermediul Ogilvy Action a cuprins executiile in presa scrisă, radio, internet, on trade, sms si e-mailing, menite sa starneasca imaginatia consumatorilor invitandu-i la o noapte in care orice este posibil. In paralel, masina J&B echipata cu un glob disco urias a putut fi vazuta timp de doua saptamani prin locurile cele mai des frecventate de targetul J&B. Principala componenta a campaniei a fost un micro site dezvoltat pe www.startapartythere.ro unde vizitatorii au jucat Pinball prin Bucuresti descoperind astfel potentialul unui party chiar de pe strazile orasului lor.
Momentul culminat al campaniei l-a reprezentat petrecerea J&B, un eveniment avangardist din toate punctele de vedere: locatia – un santier in lucru aflat pe malul lacului Tei, in cadrul Complexului Caro, unde 1200 mp au fost asfaltati pentru a creea ringul de dans; decorul neconventional – o instalatie de cuburi iluminate interactiv din care au fost construite toate elementele de decor ale petrecerii (scena, baruri, spatiu VIP, etc), muzica electronica din Berlin, Milano si Bucuresti; bauturile electrizante mixand J&B in diferite combinatii inedite . Si pentru ca elementul distinctiv al campaniei este uriasul glob disco , acesta a dominat multimea de petrecareti de sus, de pe o macara.
„O data cu petrecerea J&B de anul trecut, am stabilit standardele oricarui party din Romania. Dorinta noastra a fost sa ne adresam in principal consumatorilor care cunosc si indragesc deja brandul J&B dar si potentialilor consumatori care inca nu cunosc filozofia brandului. Am dorit sa le aratam Bucurestenilor cum arata un party altfel, o experienta inedita, un party J&B, intarind astfel pozitionarea brandului ca whiskyul numarul 1 al petrecerilor din intreaga lume.” declara Mircea Sebe, Business Unit Director OgilvyAction.
„J&B inseamna petreceri reusite, inovaţie şi o atitudine sociabilă. Dar, mai mult decat atat, J&B insemna spontaneitate si responsabilitate.O petrecere trebuie facuta in mod responsabil, secretul reusitei constand in pastrarea echilibrului. Ne bucuram ca am reusit sa avem un party memorabil, unde toti participantii s-au distrat pana in zori.„ a declarat Nearchos Papacharalampous, General Manager Sollers PPD.
Ogilvy Action si Sollers PPD au desfasurat un numar impresionant de resurse pentru executia acestei campanii si in special implementarea evenimentului la care doar montajul efectiv a durat mai mult de o saptamana.
Echipa Ogilvy care a facut posbila aceasta campanie este formata din: Mircea Sebe, Laura Sinca, Klara Both, Sorina Badoi, Mihai Paiu, Adrian Diac, Paul Dersidan, Vasile Alboiu, Denisa Pielescu, Carmen Grosu, Ana-Maria Gheorghe, Marin Balabaneanu, Florentina Nica, Cosmin Guta, Alin Sirbu, Mihai Costache, Lilian Neagu, Alina Novac, George Badea, Claudia Agafitei.
Echipa Sollers PPD care a ajutat la dezvoltarea campaniei in Romania este formata din : Alina Praja, Tudor Ciuca, Bogdan Danceanu si David Pitells.
{mosloadposition user10}