J&B, brandul numărul 1 mondial de „party whisky”, revine anul acesta cu campania “Start a party!”. Conceptul campaniei porneste de la premisa ca o petrecere poate incepe oriunde, chiar si in strada, totul este sa stii secretul pentru ca aceasta sa devina una reusita. J&B provoacă fiecare consumator să privească viaţa ca pe o continuă petrecere. Cu spontaneitate. Pentru că în orice situaţie există un potenţial de distracţie. Pentru a castiga invitatii la petrecerea J&B de pe 27 iunie, consumatorii sunt invitati sa joace Pinball pe site-ul www.startapartythere.ro. In momentul acumularii celor 1000 de puncte necesare, vizitatorul site-ului primeste invitatia care ii garanteaza accesul la petrecere. Numarul invitatiilor este limitat, concurentii putand afla de pe site cate invitatii mai sunt in joc
„Ne adresam adevaratilor cunoscatori ai ideii de petrecere, care stiu ca trebuie sa te descurci, sa te misti, pentru a face rost de o invitatie la cea mai tare petrecere din oras. Pinball-ul creat de noi este o dramatizare digitala a ceea ce inseamna un J&B party: este suficient sa lovesti globul J&B si acesta va genera o multime de lucruri in orasul virtual, care iti induc ideea de petrecere oriunde si oricum” explica Mircea Sebe, Business Unit Director OgilvyAction.
Campania J&B este lansată la nivel global, fiecare tara organizandu-si petrecerea intr-un loc cat mai neasteptat. Anul trecut, in Romania, Start a Party a avut loc pe 30 noiembrie la Sala Omnia din Capitala si a strans peste 4000 de oameni dornici de distractie.
Ca si anul trecut, campania J&B urmăreşte să responsabilizeze consumatorii, aratându-le că nu au nevoie decât de ei înşişi şi de starea potrivită pentru a se distra. Mesajul de responsabilitate este de fapt unul dintre elementele-cheie ale campaniei J&B Start a Party.
{mosloadposition user10}