Jazz, Three și GMP Advertising & Webstyler formează topul agențiilor care au lansat cele mai creative idei în luna septembrie, conform membrilor Art Directors Club România. Agenția Jazz intră din nou în topul ADC RO, iar în luna septembrie obține și cel mai înalt punctaj pentru „Gustă partea bună a fortzei!”, idee dezvoltată pentru brandul Fortza.
Echipa care a lucrat pentru această campanie este formată din Octavian Belintan, Alin Badiu // Art Directors și Andrei Stanciu // Copywriter.
“Îmi place mult nivelul de neseriozitate al acestei campanii și umorul voluntar sau nu al unor situații. În primul rând, ce caută țăranul-fotomodel cu coasa în porumb și, în al doilea rând, cum adică ,,pârâcioasă-i mă…“. Bănuiesc multă distracție și în agenție și la client și cam de asta e nevoie ca oamenii să nu mai fugă de reclame”, declară Alex Strȋmbeanu, Creative Director JANDL & membru ADC România.
Locul doi este ocupat de agenția Three și Banca Transilvania pentru ideea IMM Putere, prin care continuă proiectul Bucureștiul Întreprinzător. Campania prezintă poveștile oamenilor și ideilor care au transformat capitala în cel mai intreprinzător oraș din România. Francisc Zinz // Art Director & Sabin Staicu // Copywriter sunt cei care semnează campania.
GMP Advertising & Webstyler se poziționează pe locul trei pentru ideea InstaCans dezvoltată pentru brandul Coca-Cola. Acesta reprezintă primul proiect colaborativ între GMP și Webstyler care s-a concretizat într-un proiect dinamic, ce folosește conținutul generat de useri pe Instagram ca imagini pentru dozele de Coca-Cola. Alina Nedelcu, Sasha Tănase // Art Directors & Mihai Gongu și Bogdan Răileanu // Copywriters au venit cu ideea proiectului.
Următoarele trei mențiuni sunt: Verdict.ro – Singurul site de Fashion Review din România, Self Promo Publicis – Fiare noi CannesLions și Satele Unite ale Maramureșului – Festivalul Fără Frontiere de la Friends\TBWA.