Jazz in the City este un concept al Departamentului Cultural al Consorțiului Bright Light, concept care a prins viaţă în 2010 și care va continua și în anii viitori. Numărul mare de spectatori, interesul enorm şi aprecierile de care s-a bucurat spectacolul, au determinat Consorțiul să continue să promoveze acest tip de muzică şi artiştii de valoare. Astfel că Jazz in the City va deveni o tradiție în București – noul oraș al viitorului, oraș european, metropolitan și cosmopolit.
Jazz in the City 2010 este un concept Bright Light și a fost sponsorizat de BCR, susţinut de Fratelli Lounge&Club şi Citroën şi recomandat de Intact Media Group.
Iată, pe scurt, "statisticile" furtunii pe care Damian Drăghici şi "naiul în muzica de jazz" le-au stârnit în sufletele românilor la Jazz in the City: Sala Palatului a fost aproape plina – aproximativ 4.000 de spectatori prezenţi în sală; peste 3.500 de căutări pe internetul românesc după numele lui Damian Drăghici în preziua concertului şi peste 83.000 de rezultate în căutările google.com în ultimele doua săptămâni.
În 2010, la Jazz in the City, Damian Drăghici, reinventat din toate punctele de vedere, a trezit interesul românilor pentru jazz-ul american, alături de invitaţii săi – Diane Schuur şi Eddie Daniels.
Cu un Damian Drăghici care, pentru prima dată în România, a adus naiul în muzica de jazz, cu o Diane Schuur care a făcut sala să vibreze la fiecare notă şi un Eddie Daniels care a animat atmosfera prin stilul său inconfundabil, Jazz in the City s-a bucurat de aprecierile unanime ale publicului şi specialiştilor.
Damian Drăghici a revenit în România fericit să ne arate cea mai recentă transformare a sa: de la ţiganul cu toba la americanul cu naiul, şi nu orice nai, ci un nai electric, prezentat în premieră mondială pe scena Sălii Palatului. Damian Drăghici este un geniu nu doar al naiului, ci şi al provocărilor la care se supune de unul singur, învingând pariuri cu arta ce par de neînvins.
Damian Drăghici şi naiul său fermecat în epoca Web 2.0
Potrivit statisticilor online oferite de Trafic.ro, peste 5.300 de români au căutat numele lui Damian Drăghici doar în săptămâna concertului Jazz in the City. La rândul său, ZeList.ro, arată că, în săptămâna concertului, au existat în medie, în fiecare zi, aproape 100 de menţionări ale artistului Damian Drăghici şi ale spectacolului Jazz in the City. Daca la toate acestea mai adaugăm şi faptul că, doar pentru perioada 01.11.2010 – 15.11.2010, google.com indică aproximativ 83.500 de rezultate referitoare la Damian Drăghici, începem să ne conturăm o imagine atât asupra impactului pe care Damian Drăghici l-a avut asupra publicului din ţara natală cât şi asupra modului în care "generaţia Web 2.0" înţelege să susţină valorile culturii româneşti.
Parteneri media : Antena 1, Antena 2, Antena 3, Europa FM, Jurnalul Naţional, Săptămâna Financiară, Tabu, Zile şi Nopţi, Phoenix Media, Cocor Media Channel, Elevate, News Outdoor, Spectacular Group of Companies, AFI Palace Cotroceni, Minicards Maximum Romania, SAV Integrated Systems, calendarevenimente.ro, hotnews.ro, smartwoman.ro, monden.info.ro, hotcity.ro, port.ro, eva.ro, 1810.ro.