Fondatorii Jazz Communication, prima câștigătoare din România a unui Gold Lion la festivalul de publicitate de la Cannes în categoria agențiilor independente, anunță lansarea a două noi entități de business: Jam Session Agency și Sonica Works.
Astfel, după zece ani în care au construit Jazz Communication, una din cel mai bine cotate agenții independente din România, fondatorii Irina Pencea, Valentin Suciu și Diana Benko au decis să demareze noi proiecte care să reinventeze perspectivele asupra businessului de comunicare și care să pună în valoare competențele și specializarea fiecăruia, alături de echipele cu care au lucrat și până acum.
Sunt multe feluri de a spune o poveste care să creeze valoare pentru un brand. Și pentru că trăim într-un mediu al reinventării permanente, cei trei fondatori Jazz doresc să arate că poate exista creativitate inclusiv în privința modelelor de business.
Astfel, cele două noi proiecte sunt Jam Session Agency (www.jamsession.agency), care va fi condusă de Irina Pencea și Valentin Suciu, și Sonica Works (www.sonica.works), condusă de Diana Benko.
„Acest pas nu reprezintă un răspuns la circumstanțe, ci o clarificare necesară a unor viziuni diferite asupra businessului, a strategiei de viitor și a contextului de piață”, spune Irina Pencea, cofondator și Managing Partner al Jam Session Agency. „Din echilibrul dintre business și creativitatea echipei noastre prezent în cele 3 competențe fundamentale – strategie, creație și management de proiect – vom continua să construim branduri pentru clienții care își doresc să provoace limite și convenții, să redefinească status quo-ul din categoriile lor, să învețe lucruri noi și să simtă pulsul prezentului, să fie parte dintr-un parteneriat corect. Vrem să creăm comunicare pentru generația următoare de branduri și consumatori.”
„Sonica își propune să devină pionierul noului val al modului de lucru agil, folosind experiența complexă a echipei și profunda înțelegere a marcom-ului din România. Astfel, în afară de serviciile esențiale de strategie, creație, branding și digital marketing, Sonica va curatoria pentru clienții săi cele mai relevante talente din industrie, locale și internaționale, pentru a genera campanii disruptive ce livrează «the right message to the right person»”, spune Diana Benko, Co-fondator și Managing Partner Sonica Works.
„Libertatea de a-ți defini modelul de business, de a-ți alege poveștile pe care vrei să le spui și cu cine vrei să le spui este principalul driver al creativității, așa cum o practicăm noi. Până la urmă, singurul lucru care dă sens meseriei noastre nu este felul în care ne împachetăm produsele creative pentru industrie, ci ceea ce ajunge la oameni și reușește să-i provoace. Și pentru această dragoste pentru work din ce în ce mai bun am decis să facem un pas într-o direcție nouă – pasul spre Jam Session Agency”, explică Valentin Suciu, cofondator al Jam Session Agency.
Jazz Communication va transfera gradual businessul către cele două agenții succesoare.