la Conferinta “Marketing in Direct” din secretele sale: “funnel vision” sau „tunnel vision”?!
Cu 2 best-seller-uri la activ (“The Sticking Point” si “Getting Everything You Can Out Of All You’ve Got”), cu peste 10.000 de clienti in 400 de domenii, Jay Abraham (fondator si CEO of Abraham Group, Inc., Los Angeles, California) este invitatul special al celei de-a 6a editii a Conferintei „Marketing in Direct”. Evenimentul va avea loc pe 25 septembrie 2014, la Clubul Diplomatic Bucuresti.
Jay Abraham, geniu al marketingului, ne invata diferenta dintre „funnel vision” si „tunnel vision”. „Cei mai multi oameni isi petrec tot timpul in acelasi domeniu. Si cu cat se straduiesc mai tare, cu atat mai mult reusesc doar sa plagieze intr-o mai mare sau mai mica masura ce fac competitorii lor: aceasta este viziunea „funnel”. Viziunea „tunnel” spune “vreau sa stiu modalitati mai eficiente!”, nu doar pentru vanzari, dar si pentru a gasi noi clienti. Daca metoda ta de a-i obtine se rezuma la a publica o reclama in revistele specializate, care este metoda altor 20 de domenii de a gasi noi clienti? Sa imprumuti proceduri de succes din afara industriei din care faci parte te ajuta sa economisesti timp si capital. Si poate avea impactul unei bombe atomice! Daca tu esti prima si singura companie care introduce abordari de vanzari, diferentiate strategic, specifice altor industrii, dar nici o alta companie din domeniul tau nu a experimentat-o, iti vei distruge concurenta dintr-o miscare. Se va distinge dintre celelalte intr-un mod atat de puternic si proeminent in piata pe care activezi incat practic o vei stapani in totalitate.”
Pentru a afla cum poti supravietui concurentei chiar de la cel care, conform Investors Business Daily – "stie cum sa obtina rezultate maxime cu eforturi minime", accesati www.marketingindirect.ro.