Daniel Craig joaca alaturi de actrita Bérénice Marlohe din SKYFALL Bond, intr-o noua campanie inedita
Heineken®, marca de bere premium globala, lanseaza azi campania TV si digitala, ce precede cea de-a 23-a aventura James Bond, SKYFALL™. In aceasta campanie, Daniel Craig il portretizeaza pe James Bond pentru prima oara intr-un spot Heineken®. Consumatorii sunt acum provocati sa infranga inamicii si sa rezolve cazul “valizei misterioase” si sunt purtati intr-o calatorie epica, cu trenul, alaturi de frumoasa Bérénice Marlohe.
Experienta interactiva continua povestea din spotul TV, in care Bérénice invita spectatorii in trenul care va pleca intr-o calatorie printr-un peisaj spectaculos, oferit de muntii inzapeziti. Spectatorii au sansa de a trai ei insisi experienta, o serie de teste conducandu-i la rezolvarea cazului “valizei misterioase”, protejand-o in acelasi timp de raufacatorii din seria Bond.
Spotul campaniei interactive, care aduce un tribut francizei James Bond si include elemente ce trimit catre filmele anterioare din seria Bond, a fost filmat la Studiourile Shepperton. Vagoanele trenului au fost inspirate de seria clasica Bond a lui Ken Adam, iar replici ale recuzitei din filmul James Bond au fost folosite de-a lungul intregului spot.
Campania ‘Crack the Case’ va debuta in Romania pe data de 21 septembrie cu un spot TV de 90", la emisiuni informative de la principalele statii TV. Spotul va putea fi vizionat in urmatoarele luni pe 20 de statii TV incluzand posturi informative, generaliste, muzicale, sportive, de stiinte si de filme. Pe parcursul intregii campanii ‘Crack the Case’, consumatorii vor avea parte de experiente inedite, care ii vor ambitiona sa rezolve cazul valizei misterioase.