Daniel Craig joaca alaturi de actrita Bérénice Marlohe din SKYFALL Bond, intr-o noua campanie inedita
Heineken®, marca de bere premium globala, anunta azi lansarea unei campanii TV si digitale, ce precede lansarea celei de-a 23-a aventuri James Bond, SKYFALL™. In aceasta campanie, Daniel Craig il portretizeaza pe James Bond pentru prima oara intr-un spot Heineken®. Consumatorii sunt acum provocati sa infranga inamicii si sa rezolve cazul “valizei misterioase” si ii poarta intr-o calatorie epica, cu trenul, alaturi de frumoasa Bérénice Marlohe.
Odata cu lansarea globala din 20 septembrie, experienta interactiva continua povestea din spotul TV, in care Bérénice invita spectatorii in trenul care va pleca intr-o calatorie printr-un spectaculos peisaj oferit de muntii inzapeziti. Spectatorii au sansa de a trai ei insisi experienta, o serie de teste conducandu-i la rezolvarea cazului “valizei misterioase” si protejand-o in acelasi timp de raufacatorii din seria Bond.
Campania “Crack the Case” este o combinatie intre filmul de 60 de secunde (TV & online) si o experienta interactiva, personalizata. Aceasta se va lansa la nivel global pe mai multe platforme, incepand din 20 septembrie. Aceasta combinatie dintre ATL, digital, PR si experimental, va permite Heineken® si Bond sa ajunga la mai multi consumatori ca oricand si sa propage campania.
Campania “Crack the Case” este construita pe baza relatiei de 15 ani dintre Heineken® si franciza Bond. De aceasta data, spectatorii sunt invitati intr-un tren in miscare, intr-un peisaj cu munti acoperiti de zapada, avand sansa de a fi ei insisi agenti secreti. Trecerea de la spotul TV la experienta reala este realizata perfect de catre actrita Bérénice Marlohe, care ii incita pe spectatori, invitandu-i sa o ajute sa rezolve cazul valizei misterioase si sa o apere de raufacatori – o provocare care incurajeaza o calatorie virtuala ce presupune implicare si interactiune.
Campania “Crack the Case” a fost realizata de agentia de publicitate Wieden + Kennedy Amsterdam. Spotul TV a fost regizat de olandezul Matthijs Van Heijningen Jnr, regizor premiat pentru creatiile sale. Toate detaliile spotului vor fi dezvaluite odata cu lansarea globala din 20 septembrie.
Pentru a starni curiozitate in intreaga lume si a implica publicul la scara larga, inainte de lansarea globala din 20 septembrie, un teaser online exclusivist va fi transmis unui numar limitat de fani infocati Bond, pentru a-i determina sa vizioneze spotul TV dupa lansare.
Pe langa intretinerea conversatiei in mediile digital, social media si pe canalele media traditionale, executia off-line a campaniei “Crack the Case” va aduce dramatismul din experienta virtuala mai aproape de o audienta vasta, globala, incepand din octombrie, cand mai multe piete vor oferi experiente Heineken® inedite, in locatii emblematice, invitand publicul sa isi testeze curajul, sa castige premii deosebite si sa impartasasca emotia lansarii SKYFALL la nivel global.
Alexis Nasard, Chief Commercial Officer al HEINEKEN® a declarat: “Creativa si inovatoare, marca Heineken®, combinata cu legendara franciza James Bond, va oferi spectatorilor o experienta completa. James Bond nu este doar un erou, ci este insusi “Man of the World” – increzator, plin de resurse si gata oricand pentru noi experiente, dand viata valorilor marcii Heineken®.”
Mai multe informatii despre spotul TV “Crack the Case”:
· Noul erou Heineken® este Chris de Almeida: actor, dansator si model
· Campania integrata “Crack the Case” face parte din Campania Heineken® ‘Open Your World’, care celebreaza si incurajeaza comportamentul aspirational in randul consumatorilor adulti, potrivindu-se perfect cu James Bond.
Heineken® si James Bond
Heineken® a dezvoltat o relatie puternica si de success cu James Bond, constand in parteneriate globale cu ‘Tomorrow Never Dies’, ‘The World is Not Enough’, ‘Die Another Day’, ‘Casino Royale’ si ‘Quantum of Solace’.
Despre SKYFALL™
Daniel Craig se intoarce ca James Bond 007, in rolul lui Ian Fleming, in SKYFALL™, a 23-a aventura, din cea mai lunga serie cinematografica din toate timpurile, In SKYFALL, loialitatea lui Bond fata de M este pusa la incercare cand trecutul se intoarce in viata ei ca s-o bantuie. In timp ce MI6 este atacat, 007 trebuie sa ia urma si sa distruga pericolul, indiferent de compromisuri. Filmul apartine de casa de productie EON Productions a lui Albert R. Broccoli’s, Metro-Goldwyn-Mayer Studios si Sony Pictures Entertainment. Regia este semnata de catre Sam Mendes. Filmul este produs de catre Michael G. Wilson si Barbara Broccoli, iar scenariul este scris de Neal Purvis & Robert Wade si John Logan.
Despre Heineken®
Brandul Heineken®, purtand numele familiei fondatoare – Heineken® – este disponibil in aproape toate tarile de pe glob si este cel mai valoros brand international de bere premium din lume. Informatii suplimentare sunt disponibile pe www.Heineken®.com, www.theHEINEKEN®company.com si pe www.Facebook.com/Heineken®.
Despre EON Productions apartinand lui Albert R. Broccoli
EON Productions Limited si Danjaq LLC apartin in intregime familiei Broccoli/Wilson. Danjaq este compania americana care detine, in co-proprietate cu MGM, drepturile de autor pentru filmele James Bond si dreptul de a produce viitoarele filme James Bond, precum si de a le comercializa in toata lumea.
EON Productions, afiliata Danjaq, este o companie britanica de productie, ce realizeaza filmele James Bond. Franciza 007 este cea mai longeviva din istoria filmului, cu douazeci si doua de filme produse din 1962 pana in prezent. Michael G Wilson si Barbara Broccoli au continuat munca lui "Cubby" Albert R Broccoli si au produs unele dintre cele mai de succes filme Bond, inclusiv Casino Royale si QUANTUM OF SOLACE. Ei produc in prezent cel de-al 23-lea film, SKYFALL.
Despre Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc.
Metro-Goldwyn-Mayer Studios Inc ("MGM") este o companie lider in divertisment, axata pe productia si distributia de filme, precum si continut de televiziune la nivel global. Compania detine una dintre cele mai vaste arhive de film premium si programe de televiziune din lume. In plus, MGM deține actiuni in canale de televiziune nationale si internationale, inclusiv canale care opereaza sub brandul MGM. Pentru mai multe informatii, vizitati www.mgm.com.
Despre Sony Pictures Entertainment
Sony Pictures Entertainment (SPE) este o filiala a Sony Corporation of America, parte a Sony Corporation, cu sediul central in Tokyo. Operatiunile globale ale SPE cuprind productie si distributie de film, productie si distributie de televiziune, achizitie si distributie de programe de divertisment pentru acasa, o retea globala de canale, creare si distributie de continut digital, administrarea de studiouri, dezvoltarea de noi produse de divertisment, servicii și tehnologii, precum si distribuirea de divertisment in 159 de tari. Pentru informatii suplimentare, vizitati //www.sonypictures.com/.