- La Gala Effie Awards 2022, Jam Session Agency a devenit agenția independentă cu cel mai mare punctaj din România, obținând două premii Gold, două Silver, două Bronze și 7 nominalizări pentru Tazz, ING România, The Home și Carrefour România
- În clasamentul general al agențiilor de comunicare din România, agenția s-a clasat pe locul 3
- Campaniile de comunicare realizate pentru Tazz, pentru care Jam Session Agency este agenție de brand chiar din primul an, i-au adus acestuia titlul de Brandul anului
Jam Session Agency a devenit agenția independentă cu cel mai mare punctaj din România, în cadrul galei Effie Awards, care a avut loc pe 16 iunie la București.
Jam Session Agency s-a situat de asemenea în topul primelor trei agenții din România în clasamentul general, după scorul total obținut, calculat pe baza sistemului de punctare Effie Index utilizat la nivel internațional.
Tazz, pentru care Jam Session este agenție de brand, a fost desemnat Brandul anului 2022, rezultat obținut în baza premiilor și nominalizărilor din cadrul Effie 2022: două Gold Effie la două categorii: E-commerce (pentru campania „Când pofta dictează, Tazz livrează!”) și Timely Opportunity, pentru „Când chefii jurizează, Tazz livrează!”; Silver Effie pentru Marketing Innovation („Gusturi locale, preparate legendare”), un Bronze în categoria Brand Experience (tot pentru campania „Când chefii jurizează, Tazz livrează!”) și 7 nominalizari.
Împreună cu ING România, pentru care Jam Session Agency este de asemenea agenție de brand, agenția a câștigat un Silver în categoria Financial Services, pentru campania „Creditul ING Foarte Personal”, și 2 nominalizări.
Pentru campania Design Therapy a clientului The Home, Jam Session Agency a obținut un Bronze în E-commerce. Pentru Carrefour România, campaniile dezvoltate de agenție au obținut 3 nominalizări.
“În industria de advertising suntem obișnuiți cu setarea unor standarde la nivel de comunicare, de campanii, de agenții care livrează un anumit work. Cred însă că este momentul sa setăm și niste benchmark-uri când vine vorba de clienți. Pot spune cu mândrie că am reușit să strângem în jurul nostru parteneri din rândul clienților care sunt repere în aceasta industrie, repere de profesionalism, dăruire, deschidere și know-how de business. Împreună cu ei și cu o echipă internă pasionată și hard working am construit branduri și am dezvoltat campanii cu adevărat relevante, performante, eficiente și cu impact. Și nu ne oprim aici”, spune Alexandra Vestineanu, Co-Managing Partner.
„Am crescut organic, fără clienți și resurse «de rețea» și am reușit să devenim cea mai bună agenție independentă din România la Effie 2022”, afirmă Ioana Cadîr, Co-Managing Partner. „Faptul că am intrat și în top 3 general a fost o confirmare că avem un portofoliu de campanii competitiv oriunde în lume, cu o echipă de profesioniști care înțeleg businessul și brandul clientului, cum se mișcă piața și schimbările culturale. Chiar suntem un «jam session» de competențe, idei, personalități și pasiuni. Iar eu una mă simt perfect în combinația asta.”
„Ce s-a întâmplat la gala Effie 2022 înseamnă un an de muncă la Jam Session Agency, cu proiecte luate «foarte personal», construcția unei echipe solide, cu emoții, hard work, pasiune și multă, foarte multă bucurie sinceră, pusă din plin în tot ceea ce facem. Și cu ING România, si cu Tazz, lucrăm de 2 ani și tot de atâția ani suntem împreună pe podium. Când există o relație solidă, de încredere între client și agenție, se naște o sinergie incredibilă, care se simte în brand și în fiecare gest de comunicare. Și tot din această sinergie se naște și performanța”, spune Andreea Ghenoiu, Creative Partner.
„Tot ceea ce am reușit în ultimul an de zile li se datorează oamenilor și partenerilor noștri”, crede Valentin Suciu, Co-fondator și Partener Jam Session Agency. „Am construit o echipă care a reușit să livreze rezultate de comunicare și de business pentru branduri mari, cu expertiză, de la care avem noi înșine multe de învățat. Ne bucură trofeele și nominalizările luate împreună cu prietenii de cursă lungă de la ING România, Tazz, Carrefour sau The Home, alături de care suntem mândri să fim în top 3 Effie 2022 și pe primul loc între agențiile independente de comunicare din România.”
Campaniile Jam Session Agency la Effie Awards 2022 – nominalizări & premii
Brand of the Year: Tazz
Gold in E-commerce: Tazz – When cravings hit, Tazz delivers.
Gold in Timely Opportunity: Tazz – When Chef Judges, Tazz delivers.
Silver in Marketing Innovation: Tazz – Local Ingredients for legendary cravings
Silver in Financial Services: ING România – The very personal loan
Bronze in E-commerce: The Home – Design Therapy.
Bronze in Brand Experience: Tazz – When Chef Judges, Tazz delivers.
Shortlist in Branded Content & Entertainment: Tazz – When the Chef judges, Tazz delivers.
Shortlist in Branded Content & Entertainment: Carrefour – Wine Strangers
Shortlist in Branded Content & Entertainment: Carrefour – Craving Science Show
Shortlist in E-commerce: Tazz – Local ingredients for legendary cravings.
Shortlist in Financial Services: ING România – Liberated Shopping
Shortlist in Marketing Disruptors: Tazz – When cravings hit, Tazz delivers.
Shortlist in Retail: Carrefour – Open the Romanian Wine