Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Jam Session Agency anunță prezența a 4 branduri din portofoliu în topul BrandRO 2023: eMAG, Tazz, Freshful și Untold

Jam Session Agency anunță prezența a 4 branduri din portofoliu în topul BrandRO 2023: eMAG Tazz Freshful și Untold

Jam Session Agency, agenția independentă numărul 1 din Europa conform Effie Index, se mândrește cu patru branduri în topurile BrandRO, realizate de Biz și Unlock Research. Mai exact, este vorba despre trei branduri din Top 10 BrandRo – cele mai puternice branduri românești tinere, respectiv Tazz, Freshful și Untold, dar și eMAG, inclus în BrandRo 2023: Top 50 cele mai puternice branduri românești.

„Suntem bucuroși, zi de zi, să punem umărul la construcția acestor branduri care au în ADN-ul lor curajul. În aceeași măsură, suntem recunoscători că avem peste 70 de oameni în agenție, atât de pasionați și de curajoși precum brandurile pentru care creează. La anul, încercăm să ocupăm întregul top 5 al celor mai puternice branduri tinere, în ani sau atitudine”, spune Andreea Ghenoiu, Creative Partner la Jam Session Agency.

Jam Session Agency anunță prezența a 4 branduri din portofoliu în topul BrandRO 2023: eMAG Tazz Freshful și Untold

În cadrul evenimentului BrandRO 2023, a fost prezentat pentru prima dată Noul Val BrandRO, cea mai recentă cercetare lansată de Biz și Unlock Research – un clasament al brandurilor românești care au fost lansate acum nu mai mult de 10 ani și care sunt deja de referință în percepția consumatorilor. Iar dintre cele 10 branduri nominalizate, trei fac parte din portofoliul Jam:

  • Tazz by eMAG – locul 1;
  • Freshful – locul 4;
  • Untold – locul 6.

Tot în cadrul aceluiași eveniment a fost prezentat și tradiționalul top al celor mai puternice branduri românești – iar din această listă, în portofoliul Jam se regăsește și eMAG, aflat în top pe poziția 2, cu o creștere de două puncte față de 2022.

„Prin aceste reușite, demonstrăm iar că Jam Session este un proiect de business fundamentat pe credința că, prin creativitate, strategie și totală implicare putem să împingem brandurile spre a da înapoi lumii mai multă autenticitate, spectacol și mai mult sens – iar tot efortul ajunge să se contorizeze în cel mai frumos mod,” povestește Ioana Cadîr, Co-Managing Partner la Jam Sessions Agency. „Colaborarea cu Tazz ne-a arătat că mindsetul potrivit și claritatea fac ca lucrurile să se așeze frumos și rapid. Astfel, la un an de la începutul parteneriatului, Tazz primea titlul de Digital Client of the Year, și noi am fost desemnați Agenția Anului la Internetics, iar în 2022 îi sărbătoream pentru Brandul Anului la Effie Awards. Și să vedem acum că ajung în pole position în topul tinerelor branduri ne confirmă că facem bine ce facem”, a mai adăugat Ioana.

Chiar dacă Freshful și Jam nu mai lucrează împreună acum, ei sunt cei care s-a ocupat de lansare și au pus bazele brandului – iar azi, Freshful ocupă locul locul 4 în BrandRo 2023: branduri românești tinere. Abilitatea echipei de a pune întotdeauna poveștile și emoțiile publicului pe primul loc este ce-i deosebește de alții – astfel, împreună cu eMAG, au avut un cuvânt de spus în categoria Positive change in social good: brands și să câștige un Effie cu campania The class that never gives up.

„Untold este un client recent în portofoliul nostru și are în spate o poveste de succes formidabilă: primul brand românesc de entertainment recunoscut și apreciat și în afara României. La povestea asta am început și noi să contribuim cu creație și strategie. Și ne bucurăm să avem niște parteneri ambițioși care au ca misiune să aducă bucurie în viața oamenilor prin muzică, experiențe inedite și storytelling. It’s also our jam”, povestește Valentin Suciu, Co-Founder & CCO al Jam Session Agency.

Pe lângă eMAG, Tazz și Untold, din portofoliul Jam Session mai fac parte branduri precum ING Bank, Flip.ro, Carrefour, Sodexo, Olx Group cu brandurile Olx, Storia și Autovit, Poliana, Kinetic, Veka, Linco, Pufina, Bilka.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.