-
- Conform Indexului Effie, Jam Session Agency ocupă locul 1 în topul agențiilor independente din Europa și locul 5 în topul agențiilor independente din lume;
- Pentru premiile Effie România, agenția a avut în total 12 nominalizări cu eMAG, Flip.ro, Imobiliare.ro, ING Bank și Tazz;
- În cadrul Galei Effie Awards România, Jam Session Agency a fost premiată cu 7 trofee pentru campaniile dezvoltate alături de eMAG, Flip.ro, ING Bank și Tazz.
Jam Session, agenția challenger de publicitate, anunță performanțele obținute la Effie, atât în cadrul Indexului, cât și premiile câștigate la Gala Effie Awards România.
Conform Indexului Effie, Jam Session Agency este una dintre cele mai performante agenții din lume, clasându-se în principalele topuri în 3 categorii:
- Locul 1 în topul agențiilor independente din Europa;
- Locul 5 în topul agențiilor independente din lume;
- Locul 9 în topul agențiilor de rețea sau independente din Europa.
Lansat în 2011, Indexul Effie identifică și clasifică cele mai eficiente agenții, marketeri și branduri, analizând datele finaliștilor și ale câștigătorilor din peste 50 de competiții naționale și regionale pentru Premiile Effie. Clasamentul din 2022 reflectă centralizarea informațiilor a peste 4000 de câștigători și finaliști Effie, la nivel mondial.
În cea de-a XX-a ediție a Galei Effie Awards România, echipa Jam Session a plecat cu 7 trofee, pentru campanii dezvoltate alături de eMAG, Flip.ro, ING Bank și Tazz:
- Gold, în categoria “E-commerce”, pentru campania Flip.ro: “New is for now. Smart is forever”;
- Silver, în categoria “Financial services”, pentru campania ING Bank: “FREE @ING”;
- Bronze, în categoria „Positive change in social good: brands”, pentru campania eMAG: “The class that never gives up”;
- Bronze, în categoria “Marketing disruptors”, pentru campania Flip.ro: “New is for now. Smart is forever”;
- Bronze, în categoria “Marketing disruptors”, pentru campania Tazz: “Your place is in the kitchen only when you want it to be”;
- Bronze, în categoria “Branded content & entertainment”, pentru campania Tazz: “Your place is in the kitchen only when you want it to be”;
- Bronze, în categoria “E-commerce”, pentru campania Tazz: “Your place is in the kitchen only when you want it to be”.
“Pe cât de clasic și clișeic poate sună, chiar vreau să le mulțumesc colegilor mei, care au făcut super eforturi și au venit cu super idei pentru ca noi, ca agenție și echipă, să ajungem aici. Și mulțumim mult clienților, care au crezut și au văzut potențialul ideilor noastre și ne-au susținut în gândirea și implementarea campaniilor”, spune Vali Suciu, Co-Founder & CCO at Jam Session Agency. „Jam Session este un proiect de business fundamentat pe credința ca prin creativitate, strategie și drag de oameni, un grup de oameni valoroși, pasionați de gândire laterală și exprimare spectaculoasă, pot să împingă brandurile spre a da înapoi lumii mai multă autenticitate, spectacol și mai mult sens. Faptul că am ajuns pe locul unu în Europa este o confirmare a faptului că proiectul nostru funcționează”.
În cei doi ani de existență, Jam Session Agency a strâns 16 premii Effie, dintre care două European Effie, a fost Agenția Anului la Internetics în 2021, a avut un shortlist la Cannes și două shortlist-uri la New York Festivals, plus multe alte premii în competiții precum Webstock, PR Awards, Gaming Awards, Digital Communication Awards, SABRE, European Excellence Awards.