Începând cu duminică, 18 mai, de la orele 13.30 Romantica difuzează o nouă emisiune dedicată tuturor dependentelor de shopping. “J`adore TV” este rezultatul unei coproducţii a revistei J’adore, împreuna cu postul de televiziune. Cel mai nou membru al echipei J’adore, Lavinia Millo, va fi gazda noii emisiuni.
“Atât eu cât şi revista J’adore ne-am născut la Cluj şi mă bucur că după patru ani de la apariţie mă alătur acestei echipe. Faptul că emisiunea va fi difuzată de Romantica, o televiziune dedicată femeii moderne, înseamnă un plus pentru toate doamnele şi domnişoarele înnebunite după shopping. Acum vor avea o oră dedicată doar lor, timp în care vor afla noutăţile din magazine şi vor descoperi cele mai hot tendinţe. a declarat Lavinia Millo, moderatoarea emisiunii J`adore TV.
Întrecerea la care sunt provocate toate telespectatoarele Romantica şi toate cititoarele revistei J`adore este una pe viaţă şi pe moarte. Încă din prima editie J’adore TV, două cumpărătoare înrăite, specialiste în shopping se luptă pentru premiul oferit de revista J’adore: cumpărături în valoare de 700 lei. Cele două concurente trebuie să treacă prin patru probe în care le sunt testate atât instinctele de cumpărătoare profesioniste (simţul preţurilor, al chilipirurilor, al investiţiilor cu perspectivă), cât şi cel de stiliste şi fashioniste pricepute.
Competiţia se construieşte pe patru probe. Fakeometrul, care testează capacitatea concurentelor de a identifica obiectele de brand originale şi de a recunoaşte orice fake. Două genţi (una originală, alta fake 100%), două perechi de ochelari de soare şi două perechi de cercei (zirconiu sau diamant?)- au fost obiectele supuse fakeometrului celor două shopaholice. A doua probă implică şi prezenţa unei vedete. Astfel, Ioana Moldovan a fost invitată în prima ediţie a emisiunii, iar cele două concurente au propus două variante de outfit potrivite vedetei TV. Câştigatoarea? Cea care a fost cel mai aproape de stilul Ioanei şi brieful oferit de ea chiar în timpul concursului.
În fiecare ediţie a emisiunii “J adore TV”, a treia probă este dedicată unui tânăr creator de modă care va da o temă de stil celor două concurente. În emisiunea de duminică, 18 mai, Laura Lazăr a dat ca temă pantalonul de trening- nu integrat unei ţinute sport, potrivită sălii de fitness, ci perfectă şi pentru o seară în club sau o întâlnire cu prietenii (sport chic).
La sfârşitul întrecerii, cele două shopaholice au primit două shopper-bags J’adore în care au găsit câte şase obiecte cu "poveste" fashion diferită. În zece minute, cele două concurente au fost provocate să convinga două persoane necunoscute, care erau la shopping şi să le schimbe ţinuta total cu ceea ce aveau în shopper-bag J’adore. Evident, tiparul celor patru probe se va păstra în toate ediţiile “J adore TV” viitoare.
{mosloadposition user10}