Viaţă pură, acesta este mesajul cheie pe care Izvorul Zânelor îl transmite încă de la apariţia sa pe piaţă, în 2006. Noul ambalaj vine în completarea acestui mesaj, prin elemente vizuale ce întăresc ideea de sănătate şi puritate.
Noua identitate de brand propune consumatorilor o personalitate plină de culoare, imaginaţie şi rafinament, susţinând atât denumirea brandului, cât şi puritatea autentică a apei Izvorul Zânelor. Izvorul este în Harghita, la poalele masivului Ciomat, cel mai tânăr vulcan din munţii Harghita. Un mic colţ de natură, bogat în surse de apă minerală renumite, cu numeroase arii naturale protejate, fiind una dintre zonele cel mai puţin poluate din ţară.
Noua expresie vizuală a brandului Izvorul Zânelor reflectă atât puritatea naturală a acestei ape cât şi a zonei din care provine.
Izvorând din roci vulcanice tinere datând din perioada pliocen, apa Izvorul Zânelor traverseaza şi se infiltrează prin diferite formaţiuni vulcanice, procese care îi conferă o purificare naturală. De aceea, Izvorul Zânelor este considerată o apa microbiologic pură încă de la sursă. În plus, avându-şi originea într-o rocă vulcanică, este o apă oligominerală uşoară, cu un continut mineral perfect echilibrat, (conţinut de minerale 259 mg/l; nu conţine CO2 şi fier la sursă), potrivită consumului frecvent a tuturor celor ce îşi doresc un stil de viaţă armonios, echilibrat şi sănătos. Izvorul Zânelor poate fi consumată de întreaga familie, inclusiv de copiii mici, înscriindu-se şi în categoria baby water.
Produsul se îmbuteliază în variante PET de 0.5 l şi 2 l şi se comercializează la preţul de 1,4 RON, respectiv 2,2 RON. Îmbutelierea se face în condiţii de control strict al calităţii, compania fiind atestată ISO :9001 :2000 şi certificată conform cerinţelor sistemului HACCP.
{mosloadposition user10}