La 3 luni de la lansare, Casia Communications anunta prima luna in care au fost vandute toate spatiile din sistemul de publicitate indoor, AddMirror.
Datorita caracteristicilor sale, elegant, modern, neconventional, inovator, sistemul AddMirror este suportul excelent pentru orice brand. AddMirror livreaza mesajul brandului clar si nealterat datorita calitatii excelente a imaginii si in plus permite realizarea mesajului targetat, in functie de sex. Capacitatea de a aduce brandul in atentia consumatorilor a fost inteleasa de branduri importante, care in luna iunie s-au promovat cu ajutorul reclamei in oglinda: Canesten (client Bayer), Ballantines (client Pernod Ricard), Green Vista, Business Standard si Money Express (Grupul Realitatea-Caţavencu), Dent Elysee si Romanian Boat Show.
“Sistemul AddMirror are succes deja in multe tari si am investit in el mizand pe viziunea inovatoare a specialistilor romani de a intelege si de a profita de atuu-urile acestui sistem. Acesta este momentul in care Casia Communications va incepe procesul de dezvoltare.”, declara Marius Ghenea, Presedinte Casia Communications.
“Este adevarat ca ambitiile noastre privind modul in care acest sistem se va impune pe piata sunt mari. Eu cunosc foarte bine potentialul acestui sistem dar admit ca de abia acum specialistii devin constienti cu adevarat de cum poate sistemul ajuta brandurile sa livreze cat mai adecvat mesajul. De orice natura ar fi un produs, are nevoie de timp sa demonstreze, si iata ca AddMirror a demonstrat. De acum, cresterea va fi substantiala, afirma Simona Opris, Business Development Casia Communications.
{mosloadposition user10}