Peste 1.300.000 de români au urmărit, în medie, ediția specială O dată-n viață de Crăciun
Ediția specială de Crăciun a emisiunii O dată-n viață, difuzată la TVR 1 marți seară, în intervalul orar 21.10 – 23.20, a strâns în fața micilor ecrane o medie de 1.323.000 de telespectatori din întreaga țară, iar în minutul cel mai urmărit al programului (la ora 23.07) nu mai puțin de 1.729.000 de români se uitau la TVR 1 (rating* 9,1% și share** 20,4%). Cu emisiunea O dată-n viață de Crăciun, Iuliana Tudor și invitații ei au readus TVR 1 pe podiumul audiențelor, acesta clasându-se pe locul al doilea, după ProTV, pe intervalul menționat mai sus.
Prima parte a emisiunii, difuzată între orele 21.10 și 22.10, a înregistrat o audiență medie de 6,4% la nivel național și o cotă medie de piață de 11%, cu 1.209.000 de telespectatori. La nivel urban, pe același interval orar, TVR 1 a înregistrat un rating mediu de 5,7% și un share mediu de 10,7%, emisiunea fiind urmărită de aproape 600.000 de telespectatori, în medie.
Partea a doua a programului găzduit de Iuliana Tudor, difuzată între 22.20 și 23.20, a adus principalului post al Televiziunii Române o medie de 1.437.000 de telespectatori la nivel național, TVR 1 înregistrând pe acest segment orar un rating mediu de 7,6% și o cotă medie de piață de 15,7%. Și la nivelul publicului urban, emisiunea O dată-n viață a performat, obținând o medie de 737.000 de telespectatori, ceea ce corespunde unui rating mediu de 7% și unui share mediu de 15%.
Emisiunea O dată-n viaţă a revenit la TVR 1 cu o ediţie de sărbătoare, special pregătită în acest decembrie pentru telespectatorii ei. Iuliana Tudor şi echipa celei mai îndrăgite emisiuni de divertisment a TVR 1 au oferit un spectacol la superlativ, derulat pe parcursul a două ore. Invitații Iulianei la această ediție au fost interpreţii de muzică populară Matilda Pascal Cojocăriţa, Gheorghe Turda, Laura Lavric, Nicoleta Voica, Constantin Enceanu, dar şi vedetele de muzică pop Andra, Monica Anghel, Marcel Pavel, Dan Helciug şi Gabriel Dorobanţu. Telespectatorii i-au regăsit, de asemenea, pe simpaticii Floarea şi Gheorghe, cu momente de umor de calitate, precum și pe maestrul Nicolae Botgros, într-o apariţie surpriză alături de Orchestra Lăutarii din Chişinău.
* Rating (RTG%) reprezintă numărul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzată de o staţie TV. Ratingul poate fi exprimat în cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.
** Cotă de piaţă (Market Share – SHR%) reprezintă raportul procentual dintre numărul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o staţie TV şi numărul mediu de telespectatori de pe toate staţiile TV, calculat pentru acelaşi interval orar (sau emisiune).
NOTĂ: Datele de audiență sunt furnizate de Kantar Media și prelucrate de Compartimentul de Strategie și Cercetare de Piață din cadrul Direcției Marketing și Vânzări a TVR.