Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Iubitorii de animale ofera mai multi bani pentru salvarea unei vulpi decat pretul blanii ei

În ciuda uriașei presiuni publice create de campania #SaveKimi, compania Burberry respinge dialogul și vrea să ucidă în continuare animale pentru blană

Kimi, o vulpe reală dintr-o fermă din Finlanda devenită mascota campaniei VIER PFOTEN împotriva blănurilor naturale, a impresionat o lume întreagă: circa 25.000 de prieteni urmăresc jurnalul pe Facebook al vulpii albe despre soarta ei crudă în ferma de blănuri și peste 150.000 de oameni au trimis e-mail-uri de protest către compania britanica de articole vestimentare Burberry. Mai mult, printr-o inițiativă privată, susținătorii lui Kimi oferă bani companiei Burberry ca să o elibereze pe Kimi.

Burberry își achiziționează blănurile de la ferme de vulpi din Finlanda, fiind astfel responsabilă pentru uciderea lui Kimi și a altor mii de vulpi. Soarta lor e stârnit reacții puternice, în mod special pe canalele Social Media. Mii de susținători ai lui Kimi au postat pe pagina de Facebook a Burberry mesaje în care cer companiei să renunțe la blănurile naturale și să cruțe astfel viața lui Kimi și a celorlalte vulpi.

Într-un schimb de mesaje oficial cu VIER PFOTEN, Burberry și-a declarat categoric refuzul de a renunța la blana naturală ca materie primă. ”Kimi nu mai are de trăit decât câteva zile până la începerea așa numitei , când animalele sunt ucise. Însă Burberry refuză orice discuție, preferând să justifice folosirea în continuare a blănurilor cu argumente nepotrivite și nerealiste”, a declarat Thomas Pietsch, director al campaniei derulate de VIER PFOTEN.

Între timp, susținătorii lui Kimi trimit mesaje puternice, oferind bani companiei Burberry ca să o elibereze pe Kimi. VIER PFOTEN s-a oferit la rândul său să coordoneze inițiativa iubitorilor de animale. Thomas Pietsch: “Reacția oamenilor a fost incredibilă. Susținem această inițiativă personală punându-ne la dispoziție ca și punct de contact, urmând să oferim aceste donații companiei Burberry pentru a o cumpăra pe Kimi și pe celelalte vulpi. Le vom face o ofertă de nerefuzat, deoarece Kimi în viață va valora mai mult decât gulerul de blană pe care l-ar confecționa din blana ei”.

În acest scop, VIER PFOTEN a creat un cont special menit să coordoneze aceste reacții ale opiniei publice. Dacă Burberry va consimți, VIER PFOTEN va oferi vulpilor salvate un cămin nou, adaptat speciei. VIER PFOTEN dorește să sublinieze faptul că aceste donații nu sunt pentru organizație, iar daca Burberry respinge oferta, VIER PFOTEN va returna banii fiecărui contributor.
www.four-paws.org/savekimi.

Thomas Pietsch: ”Kimi le reprezintă pe cele 100 de milioane de animale ucise în fiecare an pentru industria vestimentară. Scopul nostru clar este de a convinge companii precum Burberry să elimine blana naturală din afacerea lor, aceasta fiind singura modalitate pentru a pune capăt suferinței acestor animale”.

Reacția Burberry la campania #savekimi
//www.vier-pfoten.org/en/campaigns/wild-animals/fur/news/savekimi-when-i-grow-up-ill-be-a-fur-collar/.

Bucuresti, 22.10.2014
{mosloadposition user9}

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.