Graffiti BBDO şi Pepsi Light vorbesc despre femei
Download reclama Pepsi Light Shoes
Doar o femeie poate înţelege că scrierea unui sms pentru el îţi poate lua ore întregi. Că sfaturile de la prietene sunt nu numai plăcute, dar chiar necesare. Că fără ele n-ai fi reuşit să treci peste toate momentele grele. Că PMS nu este un mit, ci o scuză bună J. Că pantofii nu sunt numai pentru mers la muncă sau la sport. Că diferenţa dintre maro şi kaki este una foarte mare. Că e normal să fii supărată daca el nu te sună. Şi că e absolut în regulă să nu te poţi abţine să-i scrii un sms. Doar o femeie ştie cum e să mănânci salată şi să te tot uiţi la farfuria lui cu pizza. Sau că o mărime mai mare la blugi este o dramă. Doar o femeie poate înţelege toate acestea. Şi Pepsi Light.
Download reclama Pepsi Light Shower
Noua campanie Pepsi Light realizată de Graffiti BBDO şi-a propus să depăşească stereotipul femeii perfecte şi să portretizeze mai în profunzime dorinţele şi dilemele femeii reale. Strategia de comunicare şi-a dorit să facă din Pepsi Light un brand empatic cu universul atât de complex al lumii femeilor de azi şi din totdeauna, o abordare cu atât mai potrivită cu cât vorbim despre o băutură răcoritoare light. Prin urmare, poveştile rezultate în urma briefului de creaţie pun accentul pe trăirile atât de nuanţate ale unor situaţii aparent banale pentru bărbaţi, dar atât de consumatoare de energie şi efort pentru femei. “Suntem mândri că putem vorbi despre prima campanie integrată pentru marca Pepsi Light dezvoltată 100% în România. Este un pas foarte important pentru noi, mai ales în contextul în care băuturile light tind să devină un core business în viitor. Pepsi Light – împreună cu Pepsi Max – este lider în segmentul băuturilor no-sugar, iar prin noua campanie capătă mai multă consistenţă şi relevanţă pentru publicul nostru ţintă”, spune Călin Clej, CSD Marketing Manager PepsiCo România.
„O femeie aşteaptă un telefon de la iubitul ei. Alta e indecisă la cumpărături. Două situaţii aparent simpliste din punct de vedere acţiune, dar pline de încărcătură emoţională pentru o femeie. Acestea sunt noile spoturi Pepsi Light, în care am încercat să surprindem bucăţi din viaţa unei femei, într-un mod cât mai autentic. Şi n-a fost greu, pentru că cele două actriţe, prima româncă, iar a doua belgiancă, s-au regăsit instant în cele două situaţii şi au redat cu naturaleţe stările prin care trec cu adevărat”, spune Adina Basag, Copywriter Graffiti BBDO.
Campania se desfăşoară la nivel naţional, în perioada 15 septembrie – 31 octombrie, incluzând atât spoturi TV, cât şi execuţii de print şi marketing.
Spoturile TV au fost filmate în colaborare cu casa de producţie Multimedia Est, sub regia lui Xavier Martin şi a lui Sebastien Alouf, director de imagine fiind Stephane Valee´, iar producător, Liviu Isop, A/V Production Manager, Graffiti BBDO. Producţia foto a fost realizată cu sprijinul casei de producţie Umbrella, în calitate de producători fiind Vitalie Brega şi Stefan Schultz – A/V Producers, Graffiti BBDO.
Din partea Pepsi, proiectul a fost coordonat de Călin Clej – CSD Marketing Manager PepsiCo România, Oana Stincel – Marketing Manager QAB şi Andreea Nicolcea – Brand Manager Pepsi QAB.
Echipa Graffiti BBDO care a contribuit la realizarea campaniei este formată din: Ema Prisca – Creative Director, Adina Basag – Copywriter, Diana Cristea – Art Director, Ştefan Chiriţescu – Senior Account Planner, Adrian Docea – Account Planner, Dan Enache – Account Director, Elena Hurjui – Account Manager.
Campania de media este coordonată de agenţia Media Direction, prin implicarea lui Cristian Mucichescu, Director Executiv.
{mosloadposition user10}