În cadrul campaniei, KFC România va premia articolele din presă şi bloguri care abordează teme legate de colectarea selectivă şi protecţia mediului înconjurător
KFC România invită jurnaliştii şi bloggerii din toată ţara să contribuie la informarea cetăţenilor cu privire la importanţa pe care o are acţiunea de colectare selectivă pentru protejarea mediului înconjurător. Cele mai bune articole care încurajează adoptarea unui comportament responsabil faţă de mediu vor fi premiate la începutul lunii decembrie cu premii în valoare totală de 1000 euro.
„Credem cu tărie că a fi responsabil faţă de mediul înconjurător este o deprindere care se poate învăţa. Şi ştim sigur că a avea o ţară curată este un scop comun pe care dacă ne unim forţele îl putem transforma în realitate. Este şi motivul pentru care vom premia cele mai bune articole din presă şi de pe bloguri care încurajează colectarea selectivă şi nu neapărat acţiunile companiei noastre. Pentru că “Îmi place România curată” este o acţiune de responsabilitate socială şi nu o acţiune de promovare. Vor fi premii care vor fi acordate în semn de mulţumire acelora care s-au străduit, asemeni nouă, să contribuie la acest proces de educare colectivă de pe urma căruia cu toţii avem de câştigat.” (declară Cristina Porumbel, KFC România)
Pentru a putea fi premiate, articolele trebuie menţionate de către autorii lor sau de către unul dintre fanii KFC România pe peretele https://www.facebook.com/KFC.Romania. Apoi, interacţiunea pe care cei peste 90 000 de fani o vor avea cu link-urile articolelor va oferi topul celor care i-au ajutat cel mai bine să înţeleagă importanţa procesului de colectare selectivă. Cele mai votate articole vor fi premiate astfel: 300 euro pentru locul I, 200 euro pentru locul II şi 10 premii III a câte 50 euro fiecare.
În cadrul campaniei “Îmi place România curată”, KFC România, primul lanţ de restaurante din categoria celor cu servire rapidă care oferă clienţilor posibilitatea colectării selective, va desfăşura pe întreaga perioadă a acestui an, cât şi pe parcursul anului 2012 acţiuni de informare şi de conştientizare asupra importanţei pe care o are procesul de colectare selectivă a deşeurilor menajere.