Pentru a sărbători 10 ani de activitate în România, Michelin organizează un concurs dedicat utilizatorilor online, pe care îi invită să descopere istoria de peste 125 de ani a Grupului Michelin în lume şi de 10 ani în România. Accesând website-ul www.10ani.michelin.ro/concurs utilizatorii pot participa până la data de 27 noiembrie la concursul cu premii săptămânale, având şansa de a câştiga marele premiu: o excursie pentru două persoane în Franţa, în oraşul unde a început istoria Michelin, Clermont-Ferrand.
Concursul se adresează oricărei persoane fizice care a împlinit 18 ani, cu un cont activ pe website-ul www.10ani.michelin.ro/concurs sau care deţine un cont pe www.facebook.com pentru perioada desfăşurării concursului.
Pentru a intra în cursa pentru Marele Premiu participanţii trebuie să acumuleze puncte la concurs. Astfel, răspunzând corect la minim 3 întrebări se câştigă dreptul de a învârti roata norocului unde pot fi câştigate între 5 şi 100 de puncte sau premiul săptămânal. Recomandând concursul altor prieteni (maxim 10 prieteni/zi) participanţii pot aduna 50 de puncte pentru fiecare prieten înregistrat iar prin publicarea pe Facebook a rezultatului învârtirii la Roata Norocului pot câştiga 100 de puncte/zi.
Punctele acumulate zilnic la concurs se transformă în mai multe şanse de a câştiga marele premiu. Deoarece întrebările la concurs sunt legate de istoria Michelin, pentru a se pregăti pentru acestea, participanţii pot citi informaţiile de pe website-ul concursului, printre ele aflându-se şi răspunsurile. Marele premiu se acordă participantului care a acumulat cele mai multe puncte în această perioadă. În caz de egalitate la puncte între mai mulţi concurenţi, se va recurge la tragerea la sorţi a câştigătorului final.
Tot pe www.10ani.michelin.ro/concurs puteţi efectua un tur virtual al muzeului Michelin din Clermont-Ferrand, vă puteţi familiariza cu regulile şi condiţiile concursului, puteţi afla toate informaţiile necesare pentru a vă înscrie, precum şi detalii despre premiile puse în joc şi cum le puteţi câştiga.
Valoarea totală a premiilor săptămânale se ridică la 2.500 RON, pe când marele premiu, care constă într-o excursie pentru două persoane la Clermont Ferrand în Franţa are o valoare totală de 15.000 RON.
Despre Grupul Michelin
Compania de orgine francezã Michelin Grup, specializatã în producţia şi comercializarea de anvelope, a fost înfiinţatã în anul 1889 de cãtre fraţii André şi Edouard Michelin.
Grupul Michelin produce şi comercializează anvelope pentru orice tip de vehicul, de la autoturisme până la avioane şi de la biciclete şi motociclete la utilaje de teren, excavatoare de mare tonaj, camioane şi navete spaţiale. Activitatea grupului include şi servicii de suport, prin intermediul ViaMichelin.com, publicarea de ghiduri de călătorie, de hoteluri, de restaurante, hărţi şi atlase rutiere.
Michelin este cel mai mare producător de anvelope pe plan mondial, deţinând aproximativ 20% din piaţă. În prezent, Michelin activează în 170 de ţări unde deţine 70 de unităţi de producţie (în 18 ţări) şi are 111.090 de angajaţi.
Despre Michelin România şi Balcani
Grupul Michelin şi-a început activitatea în România în august 2001 şi a cunoscut o dezvoltare rapidã. Începând cu ianuarie 2005, România a devenit centru regional pentru activitãţile comerciale ale Grupului din Albania, Bosnia Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Macedonia, Muntenegru şi Serbia.
Michelin deţine în România trei fabrici, douã la Zalãu şi una la Floreşti şi o reţea comercialã. Activitãţile Grupului în România constau în producţia de diferite tipuri şi mãrci de anvelope, comercializarea de anvelope noi şi resapate printr-o reţea naţionalã de distribuţie, exportã anvelope şi cord metalic în Europa şi America de Nord.
Despre 10 ani de activitate Michelin în România
10 ani de activitate în România înseamnă pentru Michelin investiţii de peste 265 de milioane de Euro, aproape 3.000 de angajaţi şi trei unităţi de producţie la cele mai înalte standarde internaţionale ale Grupului Michelin. În decursul celor 10 ani, Michelin s-a implicat, de asemenea, în proiecte sociale şi campanii naţionale de educaţie în siguranţă rutieră, linie strategică de implicare socială a companiei la nivel global.
În perioada 2001 – 2010, Michelin România a realizat o producţie de peste 450.000 de tone de anvelope şi peste 150.000 de tone de cord metalic.