la Retail Arena 2013
Irinel Ionescu, creative partner AMPRO Design, a fost unul dintre speakerii invitați să vorbească în cadrul primei conferințe RetailArena, organizată de wall-street.ro. Ideea principală a prezentării sale a fost că, în designul de ambalaj, factorul WOW nu poate fi produs de un singur element, ci este, mai degrabă, un cumul de elemente.
„De la culoarea, forma și structura ambalajului până la funcționalitatea lui, toate trebuie să creeze acel mix care să-l seducă pe cumpărătorul nehotărât din fața raftului. În momentul de față, trendul mondial în packaging este de claritate și simplitate. Fie a ideii, fie a execuției” spune Irinel Ionescu.
Prima ediție a conferinței RetailArena s-a adresat atât marilor lanțuri de retail, cât și producătorilor și antreprenorilor din comerțul tradițional și online și a reușit să pună față în față specialiști în retail care au dezbătut cele mai importante trenduri din domeniu.
Alături de Irinel Ionescu, printre ceilalți speakeri s-au numărat Anca Stroe, Director de Marketing pentru Sud-Estul Europei al Danone, Marius Ghenea, Radu Timiș, președinte Cris Tim sau Sorin Minea, președinte Angst.