singurul concurs de perspicacitate publicitara
IQads a lansat a cincea editie AdPlay, un concurs IQads, oferit de MasterCard, singurul care testeaza abilitatea participantilor de a recunoaste reclame, sloganuri si informatii despre branduri.
Timp de o luna, pe www.adplay.ro, simtul de orientare publicitara al participantilor va fi testat prin cele peste 1.600 de intrebari ale actualei editii, cu reclame romanesti, mai vechi si mai noi si premiat, cu cate un telefon pe saptamana si cu un LCD TV la finalul concursului. La cea mai recenta editie AdPlay, au participat peste 18.000 de vizitatori unici.
Fie ca vorbim de asocierea corecta a sloganurilor cu brandurile care le folosesc, de recunoasterea unui spot TV pornind doar de la cateva stop-cadre, ori de la un fragment sonor, sau de raspunsul corect la intrebari despre branduri, toate probele concursului pun la incercare perspicacitatea si istetimea concurentilor in ceea ce priveste publicitatea. Insa, mai mult decat o simpla proba de concentrare si memorie, putem spune ca fiecare editie AdPlay rascoleste amintiri publicitare. Participantii se (re)intalnesc si cu reclame pe care tocmai le-au vazut la televizor dar si cu spoturi care nu au mai fost difuzate de ani buni, dar pe care multi dintre ei le pot recunoaste aproape la fel de usor.
Pornind tocmai de la aceasta realitate, testarea AdPlay incepe la editia a cincea inca din campania de promovare, formata din evergreen-uri publicitare, acoperite insa in parte de logo-ul concursului, alaturi de intrebarea „Cate reclame poti recunoaste?”. Intrand pe www.adplay.ro, participantii pot descoperi toate intrebarile din concurs, acumuland puncte pentru fiecare raspuns corect. Iar fiecare punct ii aduce mai aproape de premiile oferite de LG: saptamanal, cate un telefon mobil LG KU990i, iar la finalul concursului, marele premiu – un televizor LCD LG LH 7020.
IQads este cel mai important produs media romanesc dedicat in intregime publicitatii, marketingului si mass-mediei, o platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de domeniul comunicarii – fie ei profesionisti respectati sau simpli admiratori ai fenomenului.
{mosloadposition user10}