Brandul internațional de modă a desemnat în mod oficial agenția de media iProspect ca Agenție Globală de Media a companiei, în urma unui pitch competitiv.
iProspect, companie a grupului dentsu, anunță că a fost desemnată drept agenție de media la nivel global pentru brandul Zalando, una dintre platformele online de top de modă și lifestyle din Europa. Decizia vine în urma unui pitch competitiv menit să consolideze toate mediile de comunicare într-un singur grup de agenții cu capacitatea de a accelera colaborarea pe piață și continuitatea campaniilor derulate la nivel internațional.
În etapa preliminară au contat aspecte precum prezența globală a iProspect și oportunitățile de extindere puse la dispoziția Zalando prin intermediul rețelei dentsu. Însă factorii decisivi în procesul de selecție au fost insighturile, strategia și pasiunea demonstrate de iProspect – agenție de media focalizată pe soluții digitale -, alături de expertiza considerabilă a acesteia în managementul de brand și dezvoltarea de campanii performante.
„Cu peste 50 de milioane de utilizatori activi în teritorii din inima Europei și un model colaborativ extrem de sofisticat în domeniul comerțului electronic și al modei, era imperativ ca ideile noastre să ofere atât simplitate, cât și relevanță pentru activările media ale Zalando”, spune Amanda Morrissey, iProspect Global Client & Brand President.
„Prin înțelegerea punctelor-cheie de contact cu cumpărătorii din fiecare piață și a modului în care acestea se intersectează cu viața de zi cu azi a oamenilor, am reușit să arătăm cum putem interacționa mai mult cu publicul relevant, pentru a crea legături emoționale mai strânse cu clienții”, explică Morrissey.
Începând din ianuarie 2023, iProspect va fi responsabilă de toate activitățile tradiționale, „above the line”, de planificare și cumpărare de media pentru cele 25 de piețe pe care activează Zalando, printre care se numără: România, Germania, Regatul Unit, Franța, Suedia, Italia și Polonia. În plus, iProspect și dentsu au păstrat contul Zalando de media în cele șapte piețe unde brandul era deja client al grupului, respectiv Croația, Slovenia, Republica Cehă, Slovacia, Danemarca, Finlanda și Spania.
Extinderea colaborării dintre agenție și client, care au obținut împreună o serie de premii ale industriei de profil, va face ca agenția de media să colaboreze îndeaproape cu Zalando pentru a ajuta la modelarea viitorului comerțului cu amănuntul în regiune și în afara acesteia.
Ralph Rijks, VP Regional Marketing al Zalando, explică raționamentul care a determinat selecția iProspect ca partener exclusiv de media: „Pentru noi, clienții sunt punctul focal a tot ceea ce facem; vrem să fim mai mult decât pur și simplu o platformă de unde aceștia pot cumpăra noutățile din modă și lifestyle. Echipa iProspect a înțeles cu adevărat ambiția noastră de a fi o sursă de inspirație și un loc de interacțiune cu publicul nostru. Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm împreună la crearea unor legături emoționale mai profunde între brand și clienții noștri.”
Pentru mai multe informații: