Noua tehnologie aduce schimbări majore în modul de administrare a localizării businessurilor locale
iProspect, una dintre cele mai importante agenții de performance marketing, parte din rețeaua Dentsu Aegis Network România, anunță parteneriatul cu Uberall, liderul global în soluții de marketing prin localizare, oferind businessurilor din România posibilitatea de a transforma căutările online de bunuri și servicii locale în vânzări offline.
iProspect este singura agenție din Romania care oferă Uberall, soluția pentru marketing prin localizare, dedicată în special brandurilor de top și businessurilor cu mai multe puncte de vânzare. În plus față de managementul eficient al acestora, Uberall are impact pozitiv în “Local SEO” și permite firmelor să iasă în evidență atunci când consumatorii caută online produse și servicii locale.
”Local SEO” presupune vizibilitate crescută pe căutări de tipul “lângă mine”; de exemplu: „cafenea deschisă acum” sau „supermarket lângă mine” sau direct funcționalitatea din Google Maps. Precizia foarte mare a pinurilor locațiilor din Google My Business și din alte hărți disponibile este un factor important de ranking. Calitatea și viteza răspunsurilor companiilor la recenziile clienților, de pe site-uri precum TripAdvisor și Facebook, vor afecta, de asemenea, cât de vizibil este un business în căutările locale. În același timp, alți factori care ajută în vizibilitatea locală sunt interacțiunea cu utilizatorii și distribuirea pe rețelele de socializare de știri și promoții relevante pentru locație.
Pentru businessurile cu un număr mare de sucursale sau locații, managementul online al acestora pe diversitatea de platforme și hărți existente, răspunsurile la recenziile clienților și conectarea pe mai multe platforme de socializare pentru fiecare dintre ele, este o sarcină aproape imposibilă.
Cu soluția Uberall, companiile pot gestiona toate detaliile locațiilor (adresă, ore de deschidere, promoții speciale etc.), toate recenziile online și reacțiile din social media, în timp real, folosind o platformă centralizată. Acest lucru oferă un control fără precedent al prezenței online, pe o gamă largă de hărți și platforme online.
„La iProspect cautăm întotdeauna să aducem clienților noștri tehnologii de vârf care să le rezolve problemele de marketing. Sunt branduri multinaționale și lideri de piață locali care fac tot mai mulți pași în direcția unui “full customer journey“ și încearcă să conecteze experiența online cu cea offline. Interesul pentru o soluție de “location marketing” este manifestat de tot mai multe branduri”, a declarat Ioana Ciudin, Managing Director, iProspect.
„Mă bucur că am reușit să fim primii care aduc în România beneficiile platformei Uberall de „location marketing”. De asemenea, avem în vedere acoperirea unui spectru mare de nevoi, specifice industriei, cum ar fi gestionarea recenziilor hoteliere, actualizarea locațiilor stațiilor de alimentare sau a programelor de funcționare a lanțurilor de supermarketuri”.
„Cercetările Uberall demonstrează că 82% dintre consumatori caută pe mobil cu funcția „lângă mine”; prin urmare, “location” marketingul devine o parte indispensabilă a marketingului modern, în special pentru businessurile cu mai multe locații”, a explicat Florian Huebner, co-CEO, Uberall. „Suntem încântați să ne asociem cu iProspect România si să le ajutăm clienții să creeze experiențe deosebite pentru consumatori, să ne asigurăm că partenerii lor sunt în topul căutărilor locale online și sunt la curent cu cele mai noi aplicații și strategii de optimizare.”
Despre iProspect
iProspect este o agenție globală full service de performance marketing. Printre clienți se numără Diageo, Hilton, Burberry, General Motors, Procter & Gamble, Gucci și Microsoft. Echipa iProspect are o rețea de 4600 de angajați în peste 94 de birouri din 56 de țări. În România, din 2015, agenția lucrează cu clienți din diverse industrii precum Philips, Leroy Merlin, SuperBet, Mondelez, Bonduelle, atât la nivel local, cât și la nivel regional.
iProspect face parte din Dentsu Aegis Network, o filială deținută integral de Dentsu Inc.
Despre Uberall
Uberall este lider global în tehnologii de marketing prin localizare. Platforma sa emblematică „Location Marketing Cloud” ajută cele mai mari branduri din lume să se conecteze cu clienții lor și să transforme interacțiunile online în vânzări offline. Uberall oferă businessurilor controlul centralizat al prezenței digitale și reputației online, permițându-le să gestioneze cu ușurință interacțiunile pe brand în timp real pe toate platformele digitale – mobile, voce și desktop – pe site-uri web, aplicații mobile, motoare de căutare, hărți si platforme sociale. Location Marketing Cloud oferă o amprentă digitală constantă și precisă brandurilor, ajutându-le să atraga noi clienți și să maximizeze veniturile pentru fiecare locație.
Uberall are sediul la Berlin, cu birouri în San Francisco, Londra, Paris, Amsterdam și Cape Town. Printre clienții săi se numără și companii care fac parte din Fortune 500 și lideri din întreaga lume. Aflați mai multe pe www.uberall.com.