cu VEKA şi Lowe&Partners
Echipa Lowe&Partners semnează şlagărul “Campionul sufletului meu” dedicat lui Ionuţ Iftimoaie de o admiratoare misterioasă. Videoclipul face furori pe internet de aproape o saptămână şi este piesa de rezistenţă a unei campanii virale dedicate promovării sistemelor de ferestre marca VEKA.
“Ionuţ Iftimoaie era deja imaginea VEKA în cadrul unei campanii de promovare atunci când echipa de creaţie Lowe&Partners a venit cu această idee ieşită din tiparele advertisingului obişnuit. De la OOH la can-can a fost doar un pas şi asta pentru că spiritul vesel şi optimist al lui Ionuţ este deja un trade mark,” spune Alex Oancea, Director Marketing, VEKA România.
Campania dramatizează ideea de linişte, stârnind o melodramă gălăgioasă şi controversată pe care VEKA o soluţionează rapid, dar surprinzător şi, cu siguranţă, memorabil:
“Ionuţ – ferestre – linişte…lipsea scandalul J I-am cerut aşadar lui Ionuţ complicitatea într-un demers curajos: un mix de guerilla advertising cu o componentă puternic tabloidă ce avea să deschidă mii şi mii de ferestre…de internet, sub semnătura VEKA!” spune Marina Cordun – Copywriter Lowe & Partners.
Lowe&Partners a început prin a căuta un personaj savuros, o tânără cu veleităţi muzicale şi pasionată de…Ionuţ. Odată ce a găsit-o, a demarat o campanie de teasing, realizată cu ajutorul GolinHarris. Paginile de Facebook – a tinerei şi a lui Ionuţ – au devenit gazdele unui dialog aprins între cei doi. Sub ochii a mii de followeri, Suzana (pentru că aşa se numeste personajul) şi-a strigat dragostea în gura mare vreme de câteva săptămâni.
Nu a durat mult până când tabloidele au transformat povestea în subiectul zilei. După câteva zile de incertitudine a urmat revealul, lansarea campaniei propriu-zise – un spot cu totul şi cu totul special – un videoclip “home made” având-o ca protagonistă pe Suzana care performează pe “scena propriului dormitor”. Compusă de Lowe & Partners, melodia aduce elogii campionului K1 şi este găzduită pe Trilulilu. Amplificat în social media, viralul a ajuns în doar 7 zile de activare la peste 12.000 de vizualizari.
“Cum a scăpat Iftimoaie de hărţuitoare? Cu ajutorul tehnologiei de page take over, un tool folosit intensiv afară, însă încă neexploatat la adevăratul potenţial la noi. Ionuţ intră efectiv în povestea videoclipului printr-un banner interactiv care îi permite sa închidă o fereastră VEKA peste serenada îndrăgostitei, reducând-o la tăcere”, spune Elena Cernătescu – E-thinker Lowe&Partners.
Conceptul campaniei este creaţie Lowe&Partners, producţia şi implementarea poartă semnătura HyperActive, iar viralizarea şi amplificarea sunt gestionate de echipa GolinHarris.
Si desigur, nimic din toate acestea nu ar fi fost posibil fara contribuţia lui Ionuţ Iftimoaie!
Echipa care a contribuit la realizarea campaniei:
– VEKA: Alex Oancea, Director de Marketing, VEKA România
– Lowe&Partners: Alexandra Andone – Senior Account Manager; Marina Cordun – Copywriter; Claudia Pascu – Art Director; Elena Cernătescu – eThinker
– GolinHarris: Monica Botez – Head Of Corporate Division; Ana Maria Niţoi – Senior Media Associate; Valeriu Ispir – Digital Manager
– HyperActive: Răzvan Scărlătescu – Project Manager; Ionuţ Andrei – Digital Product Director
Pentru a vedea viralul: //www.trilulilu.ro/video-new/campionul-sufletului-meu.
Despre VEKA
Fondată în anul 1969, ca urmare a preluării producătorului german Vekaplast, care la acea dată avea doar 8 angajaţi, VEKA a devenit, în 2011, lider mondial pe piaţa sistemelor de profile PVC pentru uşi, ferestre şi obloane, numărând astăzi mai mult de 3.700 de angajaţi şi înregistrând vânzări de peste 700 de milioane de Euro în întreaga lume. Prezent pe 6 continente, grupul VEKA îşi desfăşoară activitatea în 29 de locaţii la nivel mondial, operând 16 locaţii de producţie.
VEKA ROMÂNIA, înfiinţată în anul 2000, este deţinută în totalitate de către VEKA AG Germania şi are peste 30 de angajaţi, în prezent, derulând afaceri cu peste 180 de parteneri în întreaga ţară. Sistemele de profile PVC de la VEKA, furnizate exclusiv în clasa A de calitate, oferă clienţilor soluţii individualizate din categoria premium, disponibile în aproape 50 de nuanţe, precum şi profile cu design specific, ce satisfac cele mai pretenţioase cerințe estetice. Reciclabile în proporţie de 100%, aceste sisteme oferă soluţia ideală, atât din punctul de vedere al izolării termice, al funcţionalităţii, stabilităţii şi uşurinţei de întreţinere, cât şi în ceea ce priveşte durabilitatea şi protecţia mediului înconjurător. Fie că este vorba despre ferestre, uşi, obloane sau rulouri, pentru o clădire nouă sau pentru o renovare, VEKA poate oferi soluţia perfectă. www.veka.ro, www.fereastraveka.ro.