unei noi aplicatii pentru elevi
Ionuț Budişteanu (21 de ani), câștigătorul marelui premiu Gordon E. Moore al concursului “Intel International Science and Engineering Fair” și Raul Oaida (20 de ani), co-inventatorul primei mașini construite din piese LEGO® care funcționează cu aer comprimat, susțin educația în rândulor celor mici și oferă acestora posibilitatea de a alege cu ce masină intră în Cursa spre succes: maşina fără şofer, inventată de Ionuț, sau maşina din piese LEGO® a lui Raul.
“Cursa spre succes”, este o aplicație online pentru elevi, dar care vine și în întâmpinarea părinților acum la început de nou școlar. Aplicația face parte din campania “Pregătește-te de școală” ce promovează catalogul METRO Cash&Carry cu articole pentru preșcolari, școlari, liceeni, cadouri și idei de gustări.
Odată ce și-au ales unul dintre cele două mijloace neconvenționale de transport, userii trebuie să conducă mașina cu viteză pe un drum pe care apar bonusuri, dar și obstacole, și să termine cursa cu brio. Trei dintre cei care ajung la linia de finish vor câștiga, prin tragere la sorți, unul dintre premiile METRO: o tabletă, un ghiozdan pentru şcoală, o rachetă din piese LEGO sau un logo creat de Ionuț.
Aplicația este dezvoltată de agenția de comunicare digitală Kinecto pentru clientul METRO Cash&Carry.
“Într-o perioadă în care promovabilitatea examenului de bacalaureat este atât de scăzută, ce motivație le mai putem oferi elevilor să învețe bine? Le arătăm cât de departe au ajuns alții ca ei: Raul și Ionut sunt dovada ca școala e cool, ca poți face lucruri extraordinare și cât ești elev. Daca înveți cu placere, poți să ajungi ca ei: de aceea METRO iți ofera și modele, și cele mai bune rechizite” declară Denisa Armașu, Senior Copywriter.
“Ideea aplicației mi-a plăcut de la început pentru că e simplă, memorabilă, promovează tineri originali cu idei remarcabile, le oferă modele copiilor și vorbește despre învățătură dintr-o perspectivă amuzantă. Le amintește copiilor isteți că e important să învețe și să viseze, să își dorească lucruri aparent imposibile. Sper ca în viitor să auzim despre mulți alți tineri cu idei năstrușnice aduse la realitate”, declară Ioana Nicolae, Online Marketing Coordinator METRO Cash&Carry.
Tu cum te descurci in fața obstacolelor? //bit.ly/Cursa-spre-succes